Be My Followers

Thursday, December 31, 2015

Good bye-hello..


Holla..







Status pagi ni.. "Entah apa rasa.." Tah apa yang patut aku rasa. Sedih ke marah ke? Sedar diri ke?.. Tak penting ke.. Ehhh apa yang aku kata kan. Haha

Mainan perasaan di akhir tahun 2015 ini. 

Lupakan perasaan itu myra anggap je mungkin sudah lama dan memerlu kan sesuatu yang baru..esok tahun baru 2016 tanam azam baru dan semoga tuhan memudahkan segalanya. Segalanya baru. InsyaAllah.. Dalam nak berazam baru ni harap masih di pinjam kan nafas dan juga kesihatan yang baik.
Bye2 2015 holla 2016 


*Maafkan dan minta di maaf kan
*saya insan biasa
*tidak akan sempurna 
*tidak mampu melihat keikhlasan tapi boleh merasa ke ikhlasan itu


Monday, December 28, 2015

Menuju ke penamat..



Holla..

Selamat pagi isnin..

Perut sudah penuh di isi..makanan selamat dihadamkan ke dalam perut tanpa ragu-ragu hehe

Minggu akhir di tahun 2015

Kelesuan + kemalasan memenuhi diri. maklum la setelah beberapa hari cuti dan bersantai di rumah.
Tapi mari memotivasikan diri. Minggu ni kita kerja 4hari aje maka bersabar la duhai hati :p..haha

menghitung hari menamatkan 2015  gagah melangkah menuju penamat..Setelah pelbagai rintangan dan cabaran yang di hadapi sepanjang tahun ni moga yang berbaki 3hari lagi ini menjadi penutup yang bermakna untuk kita..

*Walaupun persoalan masih belum bertemu jawapan... Huhu  




Wednesday, December 23, 2015

Selesai Satu bab..


Holla..

Selamat pagi..

Semangat bekerja sebab nk cuti pnjang..haha
Biasa tiap-tiap rabu akan hilang kecantikan aku sebab stress nak habiskan khamis jumaat haha
Tidak untuk hari dan minggu ini. :) 

Dapat la merehatkan badan yang dah seminggu tak cuti ni..sabtu dan ahad juga penuh jadual aku..
Sabtu dan ahad aku ke kursus kawin..myra nk kawin ke?? Hoho tunggu la kalau ada jodoh doa-doakan la yekk... Huhu

Macam yang semua tau salah satu syarat nak kawin ni kena ambik kusus kawin ni dulu. hakak pon ambik la..


Traaaa...hakak dah dapat ye kawan-kawan sekalian..hehe

Dua hari menghadiri kursus kawin ni dapat membuka minda dan kadang-kadang membuka mata.terbeliak-belik mata..hahaha tak sangka dalam ramai-ramai yang berkahwin ada yang berperangai pelik yang kadang tak tercapai akal mendengar ceritanya..."kenal sebelum kawin tak sama bila dah kawin nanti" kata ustazah yang memberi ceramah. tapi ia sangat bermanfaat untuk masa depan InsyaAllah..

Muka kegembiraan hakak myra bila dah dapat sekeping sijil huhu 




Monday, November 30, 2015

Makin aku rasa..


Holla..

Selamat pagi...

Seperti biasa pagi isnin pasti akan lewat
Pagi ini dalam tak sempat tapi aku sempatkan juga untuk memasak di pagi hari...
Bukan masak apa pun nasi goreng je haha tapi kalut die tak hengattt :p

Bila dah kalut pasti la masakan tak sempurna(kalo tak kalut pon memang tak sedap)hoho 
Mak aku dah komplen nasi goreng garam tak rata.. Apa boleh buat telan aje lahhh tu je yang mampu.kihkih

Pagi-pagi seperti biasa membelek facebook dulu. Dikejutkan juga dengan berita kepergian pak yus menghadap pencipta. Memang macam tak percaya apa pun Al-fatihah semoga roh arwah di tempat kan di kalangan orang yang beriman.. Amin..

Berkait juga dengan tajuk hari ini makin lama aku hidup..makin meningkat usia makin aku sedar yang angan aku masa kecik dulu bersama rakan-rakan tak semua jadi kenyataan.

Impian nak ada rumah besar, kawin tansri, dan macam-macam lagi. tak pon aku mimpi lagi sekarang. Bahkan bila ingat balik nak tergelak terbahak-bahak rasanya. Mimpi je la.

Tapi sekarang apa yang aku nak semua yang sederhana yang mampu sahaja. Berhenti bermimpi sampai kebintang apatah lagi ke bulan.

Dah besau-besau ni yang kita kena sedar yang kadang memiliki apa yang kita nak tak semestinya membahagiakan,hati boleh tenang tapi menghargai dan bersyukur dengan apa yang kita ada itu adalah kebahagian yang sebenar.

tak bermakna kita kena berpuas hati je dengan apa yang kita ada. kena la juga berusaha supaya jadi lebih baik, cuma bila tak mencapai target tu tak usah la bermuram durja tapi anggap la yang pasti ada hikmah di sebalik semua itu.

Kita hidup tak lama. Mana-mana,bila-bila masa sahaja akan di panggil kembali kepada pemilik nyawa.

Igatan untuk diri. Kadang-kadang rasa kecewa dan tidak berpuas hati degan pencapaian diri itu datang. 

Kita insan biasa.

Sekian 
Xoxo

Thursday, November 26, 2015

Ragu-ragu..




Di sudut hatiku ini
Apa yang ku rasa
Kau tak percayakan ku
Ku cuba untuk fahami
Apa yang kau rasa
Untuk kita berdua 

Jangan khuatir dengan diriku
Kerna aku mampu menjaga diriku sendiri 

Jadi tak mahu ragu ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Aku engkau miliki
Jadi tak mahu ragu ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Engkau yang aku cintai 

Hariku diselubungi
Apa yang ku rasa
Buat ku jadi gila
Akan ku cuba fahami
Apa yang kau rasa
Untuk kita berdua 

Jangan khuatir dengan diriku
Kerna aku mampu menjaga diriku sendiri 

Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Aku engkau miliki
Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Engkau yang aku cintai 

Baru ku rasa
Hatimu dan hatiku kini bersatu
Adakah mungkin
Perasaan ini kekal buat selamanya 

Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Aku engkau miliki
Jadi tak mahu ragu-ragu sayang
Aku tetap di sini
Dan aku tahu tahu tahu sayang
Engkau yang aku cintai

Wednesday, November 4, 2015

Cadar murah..


Jualan cadar patchwork

Hola..

Jom beli cadar murah di sini

Queen saiz RM 120  

Single size RM105  

2 sarung bantal 1 cadar(3in1).

Free postage dan COD di kawasan melaka tengah 

Berminat boleh whatsapp 0173448938 
#sayajual  #cadar #patchwork #cadarpatchwork #onlineshop






Cadar murah..


Jualan cadar patchwork

Hola..

Jom beli cadar murah di sini

Queen saiz RM 120  

Single size RM105  

2 sarung bantal 1 cadar(3in1).

Free postage dan COD di kawasan melaka tengah 

Berminat boleh whatsapp 0173448938 
#sayajual  #cadar #patchwork #cadarpatchwork #onlineshop





Friday, October 23, 2015

Mereput

Holla...

selamat hari jummat..

jumaat kali ini paling tidak seronk dan boleh dikatakan sendu~~~

kawan baik si hakak fyda adim sudah tidak sabar menjadi pengantin hari ini.... salah-salah bukan jadi pengantin die jadi akak pengantin haha

jadi tinggal lah aku mereput sendiri di sini bertemankan megi cup huhu
hari ini semua status dan segala macam aktiviti akan mengunakan #mereput hehe

syahdu gile kisah jumaat aku kali ini..
tapi tak ape bertabahlah kejap lagi udah mau pulang... #menghitungmasa sementara itu dipersilakan #mereput haha

sekin
xoxo

October..



Holla..

Sudah lama tak bersiaran...

Tiup sikit habuk-habuk yang dah tebal menutupi blog aku ni hehe

Entah kenapa la malas melanda huhu

Love in october tapi october jugak yang buat aku agak sedikit pusing ya..

Kenapa??

3october tengah happy sambut hari lahir tetiba teringat lesen memandu mati.... Huaaaaa

Nampak tak dia meminta huhu

Maka terpaksa la mengeluarkn duit untuk henghidupkan..

Bukan itu sahaja cukai jalan bagi cik viva aku pon minta dibarukan nampak tak dalam love tu ada yang nk buat menangis huhu



Thursday, October 15, 2015

Like I'm Gonna Lose You




Like I'm Gonna Lose You"

I found myself dreaming
In silver and gold
Like a scene from a movie
That every broken heart knows we were walking on moonlight
And you pulled me close
Split second and you disappeared and then I was all alone

I woke up in tears
With you by my side
A breath of relief
And I realized
No, we're not promised tomorrow

So I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna hold you
Like I'm saying goodbye wherever we're standing
I won't take you for granted 'cause we'll never know when
When we'll run out of time so I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna love you like I'm gonna lose you


[John Legend:]

In the blink of an eye
Just a whisper of smoke
You could lose everything
The truth is you never know

So I'll kiss you longer baby
Any chance that I get
I'll make the most of the minutes and love with no regrets

Let's take our time
To say what we want
Use what we got
Before it's all gone
'Cause no, we're not promised tomorrow


[Both:]

So I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna hold you
Like I'm saying goodbye wherever we're standing
I won't take you for granted 'cause we'll never know when
When we'll run out of time so I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna love you like I'm gonna lose you

Hey
Whoa

I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna hold you
Like I'm saying goodbye wherever we're standing
I won't take you for granted 'cause we'll never know when
When we'll run out of time so I'm gonna love you
Like I'm gonna lose you
I'm gonna love you like I'm gonna lose you

Monday, October 5, 2015

Hey kau..





Dari pandangan
Dan sudut mata
Kau seakan mahu menyatakan sesuatu
Bukan tak mahu
Beri cintaku
Tapi adakah benar diriku yang kau mahu
Jangan buat aku keliru
Hey kau
Selalu memandangku
Selalu mengejarku
Apa sebenarnya
Yang kau mahu
Hey kau
Cuba jujur padaku
Cuba kata padaku
Di dalam hatimu
Ada diriku
Aku pasti hidup akan jadi indah
Andai kau nyatakan apa yang kau rasa
Aku juga punya rasa sama sepertimu
Andai benar kau mahu cinta itu
Hey kau
Selalu memandangku
Selalu mengejarku
Apa sebenarnya
Yang kau mahu pada diriku

Hey kau..
Cuba jujur padaku
Cuba kata padaku
Di dalam hatimu
ohlirik.com
Ada diriku
Ada diriku

Katakanlah kepada
Benar kau suka aku
Hapuskan rasa sangsi
Jujurlah kepadaku
Katakanlah kepada
Benar kau suka aku
Jangan buat aku keliru
Hey kau
Selalu memandangku
Selalu mengejarku
Apa sebenarnya
Yang kau mahu
Hey kau
Cuba jujur padaku
Cuba kata padaku
Di dalam hatimu
Ada diriku
Hey kau
Cuba jujur padaku
Cuba kata padaku
Di dalam hatimu
Ada diriku

Thursday, October 1, 2015

Birthday Mr.Mike..



Holla...

Oktober datang lagi..

Jadi bermula la bulan untuk menyambut hari lahir bagi kali keluarga Mr. Mike haha

Pembuka tirai oktober kita sambut ulang tahun kelahiran ayah yang ke 53..


"1 october..
Selamat Ulang tahun ayah
Semoga panjang umur 
Murah rezeki
Di kurniakan nikmat kesihatan berpanjagan
Semoga gembira selalu
Akhir sekali semoga cepat dapat menantu hehe"


*nak cerita sedikit pasal kejadian semasa membeli cake untuk ayah semalam. Berhadapan dengan pekerja kedai cake ni yang sangat kuang adap. Bercakap dengan nada yang tinggi. Macam kita takde duit nk bayar, saya datang kedai awk bukn mintak sedekah ea tapi saya bayar. Mentang-mentang la aku pakai selipar dengan bawak beg duit je tambah lagi tak pakai bedak nampak la jerawat-jerawat aku yang memerah tu so kau buat orang macam sampah..hello...!! Awak pon bekerja je kat sana tak payah belagak sangat..!! Tapi berpuas hati la sebab aku dapat bahasakan die semalam. 



   

Wednesday, September 30, 2015

Hati-hati



Lirik Lagu Hati Hati – Amira Othman



Lirik Lagu Hati Hati – Amira Othman
Ada dua jalan cerita
Duka atau bahagia
Mahu pilih yang mana
Hati masih bertanya
Lekas, aku mahu jawabnya
Jaga kau hati-hati
Takut ia dicuri
Kelak nanti kau kan patah hati
Mungkin akan terjadi
Tapi masih tak pasti
Harap engkau mengerti
Lihat pada indah bulan bintang
Namun hilang bila tiba siang
Dan kerna itu ku rasa bimbang
Untukmu cintaku
Angin membuaikan rasa rindu
Tapi tak seperti yang selalu
Dan kali ini ku biar berlalu rasaku
Jadi kau hati-hati
Dalam cerita ada rahsia
Rahsia engkau, aku dan dia
Masih aku tertanya apa pengakhirannya
Lekas, aku mahu jawabnya
Jaga kau hati-hati
Takut ia dicuri
Kelak nanti kau kan patah hati
Mungkin akan terjadi
Tapi masih tak pasti
Harap engkau mengerti

Monday, September 28, 2015

Menghitung hari..


Holla..

Mulakan hari dengan senyuman yang paling manis.. ;)




Minggu ni minggu akhir bulan september...
Tidak sabar lagi menunggu oktober...yehhhh tak sabar menghitung hari ni..

Kenapa suka sangat hehe 
Jagan salah faham..bukan nak kawin atau apa tapi...........

tak sabar nak sambut hari tua yang ke 24 huhu 

Lagi pun bukan sambut hari aku sahaja tapi sambut hari lahir along dan ayah semua dalam bulan oktober tu yang seronok sangat sambut ramai-ramai ;))

Selamat datang oktoberrr...                         

Wednesday, September 23, 2015

Nokhta..

NOKHTA -HAZAMA (OST MENCINTAIMU)






Telahku lalui
Telahku lukai
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Tangisanmu berbisik
Ku sendiri

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Semua yang sempurna
Hanyalah dimata
Dibuai mimpi-mimpi
Mengasyikkan imarahku

Izinkan diriku
Lenyapkan segala
Namun ku tak terdaya
Melupakan segalanya

Kini ku sendiri
Hilang segala cinta
Sebuah realiti
Bernokhtah di sini

Friday, September 11, 2015

Nak berjaya tak??..










 holla..

welcome friday..

dalam banyak-banyak hari..hari ini yang paling aku nanti.
sebab ape??
rehat yang panjang boleh tido haha
bukan  itu aje jumaat hari akhir bekerja so esok boleh santai-santai di rumah huhu

cerita santai di rumah. sifat pemalas aku semakin melampau-lampau sekarang ni samapi menguburkan impian nak jadi penulis. huhu dah lama tak sentuh langsung barang-barang aku tu. tapi sejak dua menjak ni perasaan rindu itu kembali. rindu nak berjaga malam, rindu nak orang-orang baca cerita, dan yang paling rindu nak degar komen orang pasal cerita aku.

mulai hari ini misi aku adalah mencari semuala semangat "aku ingin menjadi penulis" macam mana? kenapa? bagaimana? semua aku tolak ke tepi balik kena paksa dan merajinkan diri membuka balik kitab-kitab. bak kata Che Ta pon "kalau nak berjaya jangan dok nganga ja" hahaha

kembali lah kau semangat oiiii....!

sekian,
xoxo                                                                                                                                             





Wednesday, September 9, 2015

Setia...



Selamat pagi sayangku
Apa khabar dirimu
Maafkan andai menggangu lenamu
Andai pernah melukakan
Maafkan ku tak sengaja
Harus kau dan akyu selalu bicara
Kau tahu kau satunya
Ku mahu kita selamanya
Kau dan aku
Mungkin tak sempurna
Kau dan aku
Tahu takkan mudah
Kau dan aku
Mahukan sempurna
Kau dan aku
Mengharap bahagia
Setia aku
Demi dirimu
Setia aku
Hanya padamu
Andai hatimu berubah
Pastiku cuba fahami
Tetap ku melangkah terus berani
Kau tahu
Kau satunya

# aku terigat kat kau bila dengar lagu ni pagi tadi..huhu
#setia

Friday, August 21, 2015

Kami Sayang Mak Ayah..


Holla..

Hujan lebat di awal pagi membuatkan badan lesu untuk bagun..terasa macam nak merangkak je turun dari katil tapi kalau tak pegi kerja tak ada pulak duit nak bayar hutang-hutang yang keliling pingang ni pulak kan...

Tapi dalam malas-malas tadi cepat jugak aku sampai ke tempat kerja haha boleh layan bawa 80 je kalau tak jangan mimpi la aku dapat bawak macam tu...

Ceritera kami orang bujang si 3 dara duduk di rumah bila mak ayah pegi dating berdua. 
jadi kami di tinggalkan.. Sobsob :( 
tapi mak ayah dah siap belikan makan untuk kami bertiga tinggal ambil sudu dan buat air je..huhu

Mak ayah ni buat kita orang ni macam budak kecik pulak huhu macam la kita orang tak boleh masak sendiri haha






Tuesday, August 11, 2015

K.A.M.I..



Holla...

26syawal

Selamat pagi..
Selamat menikmati syawal yang berbaki lebih kurang 4 hari saja lagi..

Ni cerita KAMI si empat dara cewahhh haha

Setelah sekian lama tak bekumpul bersama akhirnya dapat juga berjumpa di majlis kawin kawan sekolah kami...
Orang lain dah selamat kami?? Haha masih mencari dimana-dimana haha sobb..sobb..
tp yg sorang tu dengar-dengar dah dekat kalau ye..tinggal kami yang betiga je la huhu

Selamat engantin baru kawan semoga bahagia hingga jannah. Amin.

Kawan pertama aku masa tingkatan 2 si budak dayah tu bertudung hitam..sejak dari tu baru aku kenal si budak ezza tudung biru dan tina tudung hijau(die ni paling sopan dan baik la dalam kami berempat ni hehe)..dan ternyata memang ngammm lah sampai sekarang walaupun ada masa selisih faham jugak tapi akhirnya bermaafan jugak. Baik balik

Harap kita bersahabat sampai mati la yeee aku sayang korang muahhh2 :p







Tuesday, July 28, 2015

Aku wanita Biasa..





Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga
Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku
Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga
Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku maafkan aku

Monday, July 27, 2015

Cerita cinta kita..




Ku pasti bahagia
Menunggu kasih kita
Dalam suka dan duka
Terus kekal setia
Jeritan hati ku
Sering memanggil mu
Disini bermula
Cerita cinta kita
Yang terlakar
Detik bersama mu
Dalam halaman kalbu
Cerita cinta kita
Yang terindah
Kisah kau dan aku
Abadi dalam istana cinta
Kini jiwa terasa
Lebih dari sempurna
Adanya kau menemani
Menempuh hidup ini
Jeritan hati ku
Sering memanggil mu
Tiada akhirnya
Cerita cinta kita
Yang terlakar
Detik bersama mu
Dalam halaman kalbu
Cerita cinta kita
Yang terindah
Kisah kau dan aku
Abadi dalam istana cinta
Ku cinta mu
Selamanya kasih
Cerita cinta kita
Yang terlakar
Detik bersama mu
Dalam halaman kalbu
Cerita cinta kita
Yang terindah
Kisah kau dan aku
Abadi di dalam istana cinta
Kisah kau dan aku
Abadi di dalam istana cinta

Friday, July 10, 2015

Kuih raya..


Holla..


Salam jumaat terakhir di bulan Ramadhan..
Baki ramadahan yang hanya boleh dikira dengan jari sahaja.. 
tahun ni kejap je rasa bulan puasa dan tahun ni jugak persiapan raya biasa-biasa je tak berapa nak semangat.

Tapi tradisi buat kuih raya masih di teruskan dan juga sesi bertukar kuih raya bersama fyda adim itu jugak wajib huhu 

Minggu yang lepas aku dan along dok bersengkang mata tak tidur malam semata-mata nak buat kuih raya bukan tak boleh buat waktu siang tapi sebab kan faktor cuaca yang sejuk waktu malam sampai pagi dan juga kalau buat malam-malam boleh rasa kuih tu..kami sanggup tahan mata hehe

Tart dan lidah buaya @kuih tiram dah siap tinggal 1 lagi jenis yang belum disiapkan
Yang pasti malam ni baru mula beroperasi bersengkang mata lagi..
Tunnggu hasil nya nanti aku akan update ye..

Friday, July 3, 2015

Sediakan jawapan..


Indahnya sungguh di hari raya..
Ramainya orang bersuka ria  
Adikku manis cantik bergaya Bolehkah abang ikut bersama...nyanyi pulak yek.. Maklum le tinggal seminggu lebih lagi nak raya huhu . 
(Haa..Abang kalau nak ikut sama boleh meh bawak rombongan meminag sekali ni na)  :p bukan apa bulan-bulan raya ni sedara mara ramai dok mai rumah so pasti akan ada soalan *krikkkk....krikkkk* aku pecaya punya bukan aku yang umur baru abis sekolah ni je yang akan di tanya(baru habis ke??) haha..pasti nye kamu-kamu juga.. Habis hilang semua semangat raya bila terigat akan di ajukan soalan-soalan yang sebegini..kan??..kan?? Hihi (sabaq na)
Kalau boleh la hidup ni macam cerita dalam novel aku dh buat dah  "teman lelaki upahan" opss salah "suami upahan" mula-mula tak suka pastu terus suka tak payah paksa-paksa lagi :p jadi suami time raya je. tapi......realiti tak boleh... :( 
Kalau lah die orang boleh faham yang jodoh tu bukan turun dari langit dan-dan jatuh depan mata kn..tapi susah-susah mentang-mentanglah anak die yang muda dari kita dah kawin sebok la bertanya anak orang pulak.
Jadi selagi itu la kena menjawab soalan cepu emas tu huhu julung-julung kali..dan yang paling stress ialah along aku haha (kesian kamu) sebab dia dah lama abis belajaq umur pun dah bape..so 
Ni la yang aku bagi dekat die dan mungkin kamu-kamu juga boleh mengaplikasikanye hikhik 
"die dekat tapi jauh.." Kalau boleh buat dengan gaya-gaya die sekali :p 
Kalau tak jalan jugak hang p mintak laki dia je la soh masuk meminang hang hehe yang ni pasti die tak tanya-tanya lagi..
Sekian petua mujarab aku huhu
Salam 16ramadhan 
Selamat berpuasa 
Xoxo

Wednesday, June 24, 2015

18 Tahun Sudah -Selamat Ulang Tahun-





Holla..
Dah seminggu berpuasa apa rasanya ok ka? Haha 
Sabaq na kita ada lagi dalam 22 hari nak sampai penghujung..kuatkan iman dan kumpul la sebanyak mungkin pahala semasa bulan ramadhan ni ok kengkawan sekalian ;)

Now ke cerita asal hari ni 24/6 genap 18Tahun usia adik  aku @kawan bercakaran dan menyakitkan hati haha..tapi bila tak ada gindu(rindu) tau haha aku yang kebosanan dan terkapai-kapai (cewahh ayat dramatis sangat) haha maklum le tak de orang yang nak aku kacau dan sakit kan hati :p

Ini lah kami nampak seperti satu hati tapi sebenarnya selalu bercakaran haha


Walaupun hari lahirnya hari ini tapi kami dah buat awal sambutanya atas paksaan budak kecik tu uhhhh sabo je le.. "Nanti adik dah masuk u lagi pon dah bulan puasa.." Tu la kata-kata dia jadi kami tunaikan buat la awal-awal. 

Haaa..tu dia potong kek lebih awal dari biasa hehe

Selamat ulang tahun adik leya..
Semoga panjang umur, murah rezeki, berjaya dalam apa juga yang di lakukan, semoga menjadi anak yang baik dan adik yang baik kepada kakak-kakak mu ini jangan asyik nak pauuu kami je haha

Pandai-pandai bawak diri di negeri orang ye..tiket kapal alean ko dah beli jangan lupa balik raya ok haha ;)

Sekian 
Xoxo






Tuesday, June 23, 2015

Tak pernah..ost Dia Isteri Luar Biasa



Ku tak pernah terfikir jatuh cinta pada dirimu
Tak pernah terfikir kau kan jadi yang terindah
Mengapa terjadi

Ku tak pernah terfikir ku kan memiliku cintamu
Tak pernah terfikir kau juga mencintai diriku
Mengapa perasaan ini hadir

Ku tahu ku takkan bisa hidup bersamamu
Ku tahu ku bukanlah yang terbaik untuk dirimu
Dan janganlah kau bersedih hanya kerna diriku
Kerna ku tahu cintaku padamu kekal untuk selamanya

Mengapa terjadi

Ku tak pernah terfikir jatuh cinta pada dirimu
Ku tak pernah terfikir kau kan jadi yang terindah
Ku tak terfikir ku kan memiliku cintamu
Ku tak pernah terfikir kau juga mencintai diriku

Mengapa terjadi

Ku tahu ku takkan bisa hidup bersamamu
Ku tahu ku bukanlah yang terbaik untuk dirimu
Dan janganlah kau bersedih hanya kerna diriku
Kerna ku tahu cintaku padamu kekal untuk selamanya

Ku tak pernah terfikir jatuh cinta pada dirimu
Tak pernah terfikir kau kan jadi yang terindah
Mengapa terjadi...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...