Be My Followers

Friday, March 24, 2017

Mati Itu Pasti..


Holla..

Salam Jumaat penuh Barakah..
Selamat meghirup udara yang segar pagi ini
syukur masih bernyawa..  lebarkan senyum pagi ini kepada keluarga tercinta kerana masih lagi di beri peluang bersama mereka.

beberapa hari ini bayk dikejutkan dengan berita pemergian orang sekeliling pergi meghadap ilahi..
semuanya tiba-tiba. terdetik di hati ini..
"bila pulak giliran aku??" huhu
takut..tapi itu kenyataan.."hidup pasti mati" 
melihat air mata yang menitis apabila ahli kelurga mereka meniggalkan mereka buat selamanya..
makin sayu rasa hati ini..
takut nak tiggalkan orang aku sayang..haha pagi-pagi mengarut 😃
mugkin Allah tu sedang gerakan sedikit hati aku..huuh
sedikit dugaan untuk aku sebagai hadiah.. senyum..jagan pernah anggap kita setiasa terinaya..sebab kadang-kadang kita tak sedar apa yang kita buat ini adalah penginyaan pada orang lain..
tak salah meminta maaf walaupun kita tak salah "mengalah tak berarti kita kalah" janji hubungan kita sesama manuasia sentiasa baik..semoga kita dikengan degan yang baik-baik aje.. シ 
nilai iman itu tidak di ukur degan labuhnya baju atau tudung kita..tapi hati yang bersih 
sama-sama kita mencari keredannya..
walaupun aku tak baik mana pon tapi aku cuba menjadi yang terbaik..
semoga pegakhiran kita juga degan sebaik-baiknya..
salam jumaat dari aku si bakal jenzah huhu
#renugansejenak
#akuyangberdosa

Wednesday, March 15, 2017

senyum lelebo sikit...





Helloo...
nak bagi tau ni..hari ni laki ceq balik uollss
sekian lama menunggu 15/3/2017 ni akhirnya sampai jugak ッ
senyum aku terukir dari sejak mata dibuka sampilah sarapan pagi tadi.. senyum selebo yang mugkin..kalahkan semua kerang-kerang yang busuk tu haha #hatiberbungabungacinta 

selepas sarapan pagi datang pulak yang tak di iginkan 

hakak muntah nakkk oiii...
bukan sikit or sekali tapi berkali-kali sampi rasa lembik dah badan ni...
muntah pon dh rasa pahit yang amat.
jadi kesimpulanya yang dari pagi aku pakai bedak dengan tudung yg lawo sikit akhirnya bertukar menjadi makcik-makcik. skaf pon dh ilang..
bila  begini aku rasa bilik air adalah tempat yang paling nyaman untuk baring dan bergolek-golek(macam nak bagi cadangan supaya adakankan katil dekat situ..) hihi

sekian, kisah mood yang terbang melayang pagi ini...
daaa...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...