Be My Followers

Monday, February 18, 2013

mimpi gigi atas patah...

selamat pagi isnin...
pagi ini aku pergi kerja dengan penuh dengan kegusaran
disebab kan mimpi aku malam tadi..
mimpi gigi patah tapi skerat mcam ni..
dia tak patah semua..tapi ada darah..
sampai je ofis aku terus google pasal mimpi aku tapi kebanyakan nya gigi patah semuanya..
kes aku pulak patah sekerat je,yang menambah kan rasa susah hati aku ni sebab semua yang melibatkan gigi patah ni mesti maksud dia "akan ada saudara yang terdekat meninggal" uhhh YA ALLAH minta dijauh kan aku takut aku taknak hilang orang yang aku sayang..

sebelum ni aku pernah mimpi juga gigi aku goyang gila memnag dah nak patah sangat la..tapi aku tak perasan gigi atas ke bawah yang patah tu.
lepas tu atuk aku sakit masuk hospital esok tu dia meninggal.
bukan aku nak percaya tapi di sebab kan mimpi aku tu pernah menjadi realiti yang membuat kan aku rasa
sangat-sangat la risau..
dari pagi otak aku asyik berfikir macam mana adik ,along,ayah ,mak aku die orang wat apa ??ok ke tak ???

"YA ALLAH aku harap mainan tidur je...
semoga dipanjang kan umur kami sekeluarga.."
AMIN...

*ajal maut di tangan tuhan apa pun yang jadi kita kena terima dengan redha...

1 comment:

Unknown said...

owg kata mimpi gigi atas cm owg dekat nak p jauh...betul tidak xtahu le

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...