Be My Followers

Monday, December 31, 2012

Waiting for a new year....

Selamat pagi isnin semua..hari terakhir di tahun 2012 ni sebelum kita melangkah ke tahun yang baru 2013 huhuhu...tak sabar rasa nya  pengalaman suka dan duka terjadi sepanjang 2012 akan terabadi sebagai kenangan dalam hidup aku..apa yang penting aku anggap apa yang jadi sebagai cubaan yang membuat aku lebih dewasa bak kata orang "pengalaman mendewasakan kita" belajar dari setiap kesilapan yang kita lakukan :)
2012:.
Aku kehilang atuk aku buat selamanya...(semoga roh nya dicucuri rahmat)
Dipenghujung penutup 2012 ni something happen yang tak mungkin aku lupa dan harap takkan jadi kat aku lagi..tp bila fikir-fikir balik apa yang jadi memberikan pengalaman dekat aku :) kalo tak jadi aku tak tau macam mna nak wat kalo dalam situasi tu...
Di penghujung nya jugak aku dapat jumpa dengan kwan-kawan baru...happy dapat keluar dengan dia orang..hope kita jumpa lagi ye kawan2 :)
*kenapa dan mengapa terjadi semua telah tertulis jadi kita sebagai hamba jalani lah degan sebaik mungkin sebab setiap yang berlaku ada hikmah disebalik nya..siapa la kita untuk mmptikai kan..betul tak??

2013:.
Apa yang aku impi kan di tahun baru ini
Semoga aku mendapat kerja baru..
Jadi lebih berani..(yang ni tkut orang terkejut plak tgok aku he3)
Membuang segala prasangka buruk dan berfikiran positif...
Mencari pasangan yang sesuai hahaha(gedik siot mentang2 semalam jumpa dengan mamat sweet tu he3)
Something new ni life...new job,new friends, new work enviroment..insyahallah :)
*semoga impian aku tercapi..tp kita hanya merancang tuhan yang menentukan (usaha+doa) semoga ianya tecapi :)
sekian sahaja untuk pagi ni..bersambung lagi da.....

Friday, December 28, 2012

ms cinta...


dah lama tak tengok tv diwaktu pagi..dulu masa lepas stpm memang aku duduk betapa kat rumah boleh la tengok semua cerita kat tv...tapi sekarang tidak lagi dah kerja nak tengok...memang tak la balik dah petang..
bila waktu cuti ni dapat lah aku tengok cerita ni sebelum ni asyik dengr adik aku mnyanyi lagu diA
"aku ms cinta....aku ms cinta..."pelik puLAK aku dengo nye maklum la cuti sekolah adik aku memang kjenya menghadap tv je...so bila aku cuti semalam dapat la tengok cita MS CINTA wahhh memang best patut la adik aku suka tengok...sekali tengok nak tengok lagi he3..tapi apakan daya cerita ni bersiaran pada waktu bekerja takdapat la aku nak tengok :(


impian nak jugak jadi macam ms cinta ni bloger popular tu....he3



selamat pagi..


"dunia ini umpama lautan yang luas...
kita adalah kapal yang berlayar di lautan,
telah ramai kapal yang karam didalam nya...
andai muatan nya iman dan layarnya takwa,
nescaya kita akan terselamat dari tesesat dilautan hidup ini..."


*renung-renung kan dan selamat beramal =)

Thursday, December 27, 2012

selsema pegi jauh-jauh....





semalam aku cuti..antara faktor aku untuk cuti adalah nk habis kan cuti aku..
dan semalam juga aku diserang selsema sebenarnya hari isnin dia dh mula tersa tapi semalam paling teruk...wahahahaha..."AKU TAK SUKA SELSEMA"
sebab dia mengganggu waktu tidur aku dengan hidung tersumbat terpaksa aku letakan bantal tinggi untuk tidur kesan nye tengkok aku yang sakit...




rainbow kek..

selamat tengah hari semua..
tengah-tengah ari buta ni perut dah bbunyi-bunyi sebab aku puasa harini 
teringat kat kek yang aku buat semalam maka terhasil nya entry ini he3(versi orang lapo)semuanya nmpak sedap...:p
semalam aku cuti so 
 akk aku ajak wat kek...kek apa??

ni dia rainbow kek :)

ni lah hasilnya...buruk sikit maklum la amatur he3

yang ni untuk kak fida =)
makn ye kalo tak sedap diam je hahahaha :P





anniversary ayah n mak..(25/12)

pada 25/12/12 genap lah 24 tahun usia perkahwinan mak n ayah aku...(wahhh lma tu..)
kalo aku kawin pown nak macam gini jugak lah(gedik.. :P)he3
so kita orang decide untuk pi makan sebab dah tak tau nak wat apa..
ni lah antara gambar-gambar yang sempat aku ambil...=)






ni je antara gambar-gambar yang sempat aku ambil yang lain dh kena bedal nagn akak aku 
yang memang lapar bebenau..(dh makna sekerat baru teringat nak ambil gambar)he3 
ucapan untuk mak dan ayah aku semoga berkekalan hingga hujung nyawa..
love u lah he3 =)










Monday, December 24, 2012

ahad aku...

sambungan entry aku sebelum ni...salam ahad yang aku nak pegi kenduri kawin sepupu aku..
dan ini la gambar-gambar aku semasa di sana...




dari td gambar aku je ni bagi laluan gambar pengantin pulak he3...


tgok sape plak yang nyanyi ni??ada yang kenal tak??he3


tgok tu ariana pndi dia senyum =)





















moning monday...


selamat pagi...
have a nice day...
hari ini isnin keadaan ofis suram je..
maklum la semua orang sambung cuti terus...
so tinggal lah aku sorang-sorang kat depan ni...takpe2 esok dah cuti mira...he3
(ayat sedap kan hati) :p


Sunday, December 23, 2012

salam ahad...



selamat pagi...(pagi ke???he3)
selamat ari ahad..selamat bercuti...
aktiviti aku hari ni nak ke majlis kenduri kahwin sepupu aku...(pada smlam asyik ke kenduri kawin jew aku ni)
sementara nak bersiap-siap ni aku menghapdate  blog jap he3
so itu sahaja untuk sekarang semoga ceria -ceria selalu di hari ahad anda...
mula kan hari anda dengan bismillah dan  senyuman yan paling manis =)




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...