Be My Followers

Friday, April 29, 2016

Selamat Ulang Tahun kaWAN..

"Jadi tak mahu ragu-ragu sayang...aku tetap di sini..."
uwahhh
pagi-pagi hakak myra dah menyanyi :p

Holla..

Selamat pagi jumaat..
menghampiri akhir bulan April
Pada pembukaan bulan april kita sambut hari lahir mak penghujung pulak..

:)

Selamat Hari Lahir kaWAN

Semoga panjang umur, murah rezeki
di mudahkan segala urusan di dunia dan akhirat dan semoga apa yang di impikan tercapai..

Hari ni genap umur 25 tahun itu bermakna awak dah tua yee...so apa lagi cepat sikit kawin..!.. hehe
menghitung hari untuk menunggu kamu pulang..huhu
1 minggu lagi :)

Xoxo....

Friday, April 22, 2016

Hanya NamaMu..


Hanya namaMu ku puji ku sanjung
 Di lafaz pertama suara azan fajar
 Langkah kananku seperti dilindung
 Andainya tersandung rebahku bersujud
 Dan hanya namaMu ku puji ku sanjung

 Adakalanya linang air mata Tertumpah ke pipi menerima takdir
 Namun imanku tidak akan runtuh
 Ku ambil ikhtiar berdiri semula
 Dan hanya namaMu ku puji ku sanjung

 Di akhir perjalanan ini
 Yang mencari petunjukMu 
Ku doa agar kehadiran disambut 
Semoga namaku terdiri
 Di antara yang terpilih
 Menjadi tetamu di tamanMu nanti

 Setiap masa tak pernah ku lupa
 Sinar yang Kau beri dalam hidup ini
 Bila tibanya nyawaku di dunia 
Kau panggil kembali dengan nafas akhir 
Hanyalah namaMu ku puji ku sanjung

 Di akhir perjalanan ini 
Yang mencari petunjukMu 
Ku doa agar kehadiran disambut 
Semoga namaku terdiri 
Di antara yang terpilih 
Menjadi tetamu di tamanMu nanti
 Menjadi tetamu di tamanMu nanti..

Saturday, April 16, 2016

next..





 holla..
selamat pagi..
lupakan kisah duka seketika..
next??

myra ke?? haha
gempak gile tajuk :p

tapi sayang nya.. next tu bukan hakak myra tapi kawan-kawan hakak myra yang beratur menunggu untuk mengakhiri zaman bujang..maklum la usia meningkat melangkah 25 tahun tapi hakak myra ok je..(ok kerr) :p hahaha

senyum di pagi hari jom pegi jalan-jalan sambil mencari baju kawin baju untuk kawan aku kawin hehe
BRIDESMAID la konon kita ni hehe sesekali nak merasa biasa yang cecantik je dapat tu yang bila si bakal pengantin ni offer memang hakak tak lepaskan peluanglah..

fefiling sikit nak jadi pengantin tak tau la bila kita dapat jadi orang gaji pengantin bridesmaid pon jadi la haha

oklah aku nak mulakan misi mencari ni..kalau dapat nanti hakak tunjuk yeeee
daaaa

Tuesday, April 12, 2016

Love Yourself



"Love Yourself"


For all the times that you rain on my parade
And all the clubs you get in using my name
You think you broke my heart, oh, girl for goodness' sake
You think I'm crying on my own. Well, I ain't

And I didn't wanna write a song
'Cause I didn't want anyone thinking I still care. I don't,
But you still hit my phone up
And, baby, I be movin' on
And I think you should be somethin' I don't wanna hold back,
Maybe you should know that

My mama don't like you and she likes everyone
And I never like to admit that I was wrong
And I've been so caught up in my job,
Didn't see what's going on
But now I know,
I'm better sleeping on my own

'Cause if you like the way you look that much
Oh, baby, you should go and love yourself
And if you think that I'm still holdin' on to somethin'
You should go and love yourself

And when you told me that you hated my friends
The only problem was with you and not them
And every time you told me my opinion was wrong
And tried to make me forget where I came from

And I didn't wanna write a song
'Cause I didn't want anyone thinking I still care. I don't,
But you still hit my phone up
And, baby, I be movin' on
And I think you should be somethin' I don't wanna hold back,
Maybe you should know that

My mama don't like you and she likes everyone
And I never like to admit that I was wrong
And I've been so caught up in my job,
Didn't see what's going on
But now I know,
I'm better sleeping on my own

'Cause if you like the way you look that much
Oh, baby, you should go and love yourself
And if you think that I'm still holdin' on to somethin'
You should go and love yourself

For all the times that you made me feel small
I fell in love. Now I feel nothin' at all
And never felt so low when I was vulnerable
Was I a fool to let you break down my walls?

'Cause if you like the way you look that much
Oh, baby, you should go and love yourself
And if you think that I'm still holdin' on to somethin'
You should go and love yourself

'Cause if you like the way you look that much
Oh, baby, you should go and love yourself
And if you think (you think) that I'm (that I'm) still holdin' on (holdin' on) to somethin'
You should go and love yourself

Thursday, April 7, 2016

Masih Berharap..

 Holla..

mood sendu masih menyelubungi diri..
tagedi semalam masih meghantui..
tidur pun dalam ketakutan.
tak pernah aku rasa macam ni
ini dugaan terbesar untuk aku,mungkin tuhan rindukan aku...rindu nak dengar keluh kesah hambanya yang dah agak jauh huhu

kisah nye semalam bila rumah aku di ceroboh..habis semua barang aku di rompak wang tunai 2 telefon bimbit dan juga 1 ipad kesayanggan..

aku tak kesah kalau die bawak lari duit tu tapi part ipad tu sangat runtun qalbu aku..sebab dia adalah kenangan aku dan juga kawan baik aku kak fyda adim..kami bersengkang mata bersama tiap malam untuk mendapatkan ipad itu. bila dah dapat kena ke KL pula maka naik la bas beramai-ramai macam hidon tapi semangat berkobar-kobar peduli apa orang nak cakap sebab dapat ipad. semalam dengan sesuka hati mak bapak perompak itu telah merembat ipad aku. memang hancur luluh lah hati ini..aku tak mintak banyak cuma nak ipad tu je die macam nyawa dah dengan aku. bila tak de memang sasau kalah hilang BF perasaan aku sekarang..
bantulah aku berdoa supaya die memulangkan semula..

*masih berharap dan masih memberi harapan palsu pada diri untuk terus semangat--go myra..gooo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...