Be My Followers

Wednesday, November 1, 2017

WARKAH CINTA TENTERA💚


Image may contain: one or more people, people sitting and outdoor

Untuk terus hidup bersama kamu wahai Tentera
Sabar dan dan ketabahan itu wajib ada di tahap paling tertinggi ...
Kerana akan ada satu masa bila aku menjadi suri hatimu aku tidak mampu membuat keputusan hanya mampu rela akan apa keputusan yang telah kau putuskan di atas arahan buat kamu...

Rela dan terpaksa adalah satu yang berbeza
Namun bagi aku itu tiada makna,
sebagai mana hebat sekalipun pun aku menghalang pemergian kamu,Namun ia tidak akan memberi makna ,Jadi kerelaan untuk tugas kamu adalah 1000% walau bagai mana sekalipun..
Walau dalam keadaan terpaksa hakikatnya

Semoga pengorbanan kita bersama ini akan ada ganjaranya kelak..
Siksa merindu akan orang terasyang adalah lebih sakit dari kita dihiris pisau...

Doa dan harapan
Kejujuran kesetian
Keikhlasan pengorbanan
Kekal selamanya
Semoga kita baik-baik sahaja

Cinta di sebalik tembok rindu,
Semoga hari cepat berlalu,
Agar tembok ini dapat diruntuhkan semula,
Walaupun aku tahu sampai masa tembok itu tetap akan terbina kembali..



c/p: https://www.facebook.com/WarkahCintaTentera/photos/rpp.476352455801665/1074675752635996/?
type=3&theater

nota: bukan senang nak hidup dengan tentera kena tinggal selalu itu pasti 😃 kalau rasa tak sanggup lupakan aje niat nak kawin tentera.  berdikari + kuat(walaupun kadang rapuh) hehe


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...