Be My Followers

Tuesday, May 29, 2012

tanjung malim

lame x up date ye...
ari ni nk cite ak n fmly p jalan-jalan ke tanjung malim
sebenar nye bkan nak jalan-jalan sangat tujuan asal nye nk angkat brang-barang akk aku bwak balik ke melaka bile dah samapi tu akk ak bwa la kite org pusing2 kat sane so jom tengok gambar-gambar yang ak amek kat sne...jom:)

sudah samapai di tasik ye....
sesi begambar mak n ayah...

mak n along 
ak nak jugak kihkihkih

tgok cantikan??rse xnk blik melaka amanye rse kat cini
 walau pun byk hutan jew

ayah mak n adek...


ak n ayh pulak nk bgambr :)
ai blum smpat nk sedia lg la..
truk adik ak ni x myempat btol la dh ar ni gambr last sbelum blik...
 masa untuk blik ke melaka
selamt tinggal tanjung malim
:(
tp lpas ni mungkin kite org dtg lg coz lom abes melwat kat sne...



1 comment:

@lfidah @dim said...

lama dah akak xpi perak...rindunya dengan perak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...