Be My Followers

Friday, August 10, 2012

berbuka bersama....

setelh 20 hari bpuasa bru ar bksmptan bbuka bsma kwn2 baik ak ni
maklum la bz mmanjg...(bukan ak yg bz tp dua2 wakil rakyat ni la)he3
restoran plihn ezza jo adalah restoran putri sinaran..
die kate yang nsi goreng ayam kat kedai ni tak blh lawan ngn mne2 kdai ye ke???
mungkin tkak die la rse camtu n die nak sangt makn kat sini so ak lyan kan aje....
so bila sampai aja kat sini pe lg ambil gambar...
ezza pown dh tau kalo ak ambil gambr nk wat pe lg nkmasuk kat blog la...
dh tau tak pe..senyum jew nk ambil gambar ni he3 

tina @yb tina ha3 

ni dia cik ezza 

ni dia bodyguard ak...kalo x de die nnt x dpt nk kuar
ayah ak tkut nnt kalo ak kuar ngan org lain plk...
"sape org tu???ha3 biar lah rahsia..."

tgok muka bosan dan lapo....dh sbar nk bbuka...mne maknan x smpai2 ni...
he3

ni dia air dh smpai....tp mcm plik jew kan...org nye de 4org jew 
tp air de 5...sape pye yg lg 1 ni???
ezza sila jawb...ni die pye la ni minum air x ckup 1...

maknan yang pertama smpai adik ak punya nsi goring pataya
 "btl ke ak eja??pape jew la janji korang fhm"

ni lah nsi goreng ayam untuk ezza jo...
"yg tak blh ln kat mne2 tu"


ini tok tina sama ngan ezza coz nk rse sdp ke ke x??

ni aku pye nasi goreng daging???
mne dging nya makcik oi...asl nmpak ikan bilis jew yg trpung kat atas tu??
nk wat camne mkn jew la....


ok la tu shja yg kite org makn tu pown tak habis
slsi jew makn ak pown hantar la kwn2 ak tu balik rumah ye kang mak die kate ak 
culik ank sdie plk...
pape pon kwn2 nnt kite kuar p rya plk ok...
















1 comment:

@lfidah @dim said...

tunggu turn sy pulak ahad nie berbuka dengan kengkwn...yeaahhhhh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...