Be My Followers

Wednesday, September 26, 2012

worse day...:(





slmat pagi smua.. :(
tgok pepagi lg mood dh x de huh~
knpe ak x de mood??? sbb
ari ni mcm2 la yg jd kat ak rse mcm nk blik jew ni
ai dh la mse nk dtg td pnuh cbran ngn hujan ngn mnusia yg x tau nk respect org...eh mcm2 lg la...
ari ni jgn la tslh ckp ngn ak....siap la ak ngis hua~ :'(

ak ni kalo mood x baik ni hati senstif sikit..plik tol ek???
kadg2 ak bukan suka2 nk ngis x tentu arah..tp tah ttiba dtg jiwa kcau ni org ckp jew ak leh jd sdih pilu ssgat2...kalo kat umah mak ayh akk n adik ak akan panggil ak "budk kelememe" btl ke ak eja tu???lntak la janji korang fham kn....kalo ak dh mrah sgt pown blh mmbuat kn ak ngis huhuhuhu~~~lg plik kn???tp tu la ak...sng cita "love me or leave me" ttiba jew...lyan jew la ok jiwa kacau ak ni sblum ak mgarut lg panjg2 baik ak stop kat sni ok bbye...

*mulakan hari anda dgn syuman walaupun jiwa kcau or walau x ikhlas mcm mna pun ok:)






1 comment:

@lfidah @dim said...

dengan aku jangan xiklas erk.pang kang.senyum kena iklas dgn akak erk..peringatan yea..hahaha...ketawa jahat!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...