Be My Followers

Monday, March 4, 2013

2 lagi novel aku..

selamat petang...
tajuk  lagi novel aku macam la aku yang menulis novel tu..he3
bukan hasil karya aku..kalo karya aku tu tah bila-bila la kan..
doa-doa la mana tau jadi penulis terkenal pulak ke :p
ceh..!! berangan lebih tapi tak pe berangan tak kena bayarkan..?
 novel baru aku beli
ni dia

kampung girl dan cinta kontarak...

 sbelum ni aku beli tajuk nya kerana dia suamiku 
sentuh pun belum dah beli yang baru..beli novel bukan main lagi baca nya idok lagi...

khamis lepas akak aku balik jadi sabtu nya masa kami berjimba ria :p
berjimba ria la sangat la kan 
motif utama keluar adalah untuk beli buku-buku rujukan adik aku..
sambil tu ambil kesempatan merayau sementara ayah aku bagi keluar ni mak aku pun nak ikut 
dapat la balik malam sikit..


crepe 2u memang sedap gambo tu dah kena ngap sikit he3..


mak n along :)

adik n mak.. 

sebelum balik nya kami makn ini..
dah kenyang baru boleh balik..









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...