Be My Followers

Friday, July 26, 2013

Pokok jagung di sebelah rumah...


Hai selamat petang semua..
Hari ni nak cerita pasL pokok jagung yang aku paksa ayah aku tanam heee...
Bila ayah aku tanam maka kerja-kerja menjaga pokok aku lah yang kene buat walaupun penat macam mana pon aku buat jugak sebab kalo byak bunyi kang mesti ayah aku tnya balik.."aritu sape yang beria nk tanam pokok? Jaga la"  :/ 

Tapi tak pe sebab aku nak tengok pokok jagung tu hidup n berbuah tiap-tiap petang aku siram dah jadi rutin harian aku walaupun bulan puasa ni. Lagipun bukan jauh pun sebelah rumah aku je daripada tgok rumput yang tumbuh baik menanam benda yang mendatang kan hasil. 



Tgok tu ada 3 batas jagung buat masa ni..



Semoga hidup lah pokok2 aku ni..penat siram hari-hari weyyy
Tunggu pokok aku dh besar dan berbuah nanti aku update lagi cerita pasal pokok ni ok 
So sampai sini dlu daaa....






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...