Be My Followers

Tuesday, August 19, 2014

Tetamu syawal 2..

"Tetamu datang tetamu pergi namun tak tiba orang ku nanti.." Cewahhh menyanyi pulak..
Masih mood raya la katakan..

Holla
Selamat pagi semalam punya kisah lagi tetamu syawal yang sudi sudi datang ke rumah mak dan ayah aku ni..(mak ayah ea..kita belum mampu nak ada rumah) hehe 

Spaghetti je yang mampu aku buat untuk kamu-kamu sekalian sebab paling mudah bukak tin je hehe kalo lain tu maaf yek bukan kepakaran lagi :p

Yang baju kuning tu kawan dari tadika hingga la sekarang dulu selalu lepak rumah die arwah mak die memang ramah kalau bercakap tu ada je yang boleh buat kita ketawa sekarang turun kat die pulak kalau duduk dengan die rasa singkat betul waktu  kejap je dan pastinye sakit-sakit perut gelak..

Yang sorang lagi berseluar putih tu pulak minah KL haha
Kalau jumpa dengan dengan si aisyah tu memang jadi gaduh.yang sorang tu sebok mempertahan kan kampung tercinta sorang lagi berbangga jado orang KL gasak la..seronok tgok die orang..rindu masa sekolah #tetibe. Hehe
Dayah ni kawan dari tingkatan 2 mula die tegur aku dalam kelas sampai la sekarang jadi kawan baik kalau gaduh tu biasa la pastu baik balik..

Tapi ada lagi geng gedikzzz aku dulu yang dapat datang sama Ezza jo dangan Tina karim..kalau ada lagi meriah..mereka-mereka semua belajar lagi kita ni je yang malas :/

Bercerita punya cerita dah pukul 10 mlm kejap je baru nak bergosip ahaksss
Dalam sepuluh lebih die orang balik aku sambung tengok misiku kuza sampai pukul 11 dah tu mengemas basuh pinggan mangkuk nak dekat pukaul 12 tgh malam..ngantok gile bak anggggg
Dapt je katil lega weyyy melurus-luruskan pinggang..memang tak sado sampai pagi tadi lekat nye mata nak bukak.

Tapi dapat jumpa korang memang best..sangat-sangat bermakna. lepas ni kalau boleh nak jumpa lagi semua kawan tingkatan 5/6 dulu nak tau jugak ape cite korang sekarang..

Xoxo


2 comments:

twinscraftlife said...

안녕하세요~~! this is twinscraftlife^^ Please visit our blog shop^^ 꼭 오세요~~ twinscraftlife.blogspot.com

monalita mansor said...

tetamu istimewa tak mai ka...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...