Be My Followers

Thursday, June 2, 2016

Selamat Ulang Tahun:: Bff..Blogger



"kau ada dikala ku suka,
dikala ku duka 
setiap tangisan dan juga ketawa,
kau ada dikala ku perlu
setia menemaniku
pegang erat tanganku bila aku jatuh...." 

menyanyi masa otw pegi kerja pagi tadi. Sambil tu teringat akan seseorang (geng karok la katakan ) hee
dan ini lagu wajib kami si bff da n saat itu jugak aku sedar yang.. "aku dah lambat nak wish birthday dia.....!" OMG.. macam mana boleh lupa padahal dari semalam nak bagi ucapan yang paling awal. huhu
sambil drive sambil taip. Jadinya ucapan pon sekerat-sekerat haha
dan ini entry khas untuk dia..


Selamat Ulang Tahun Kak Fyda yang ke -- tetttttt hahaha

semoga  panjang umur
murah rezeki,
bahagia bersama keluarga tercinta dan dijauhkan dari anasir jahat yang suka mengganggu huhu 

semoga persahabatan kita berkekalan samapi bila-bila. gaduh..baikk..gaduh..baik balik tu biasa lakan sebab.. kawan kau ni kan beragin haha harap bersabar :p 
terima kasih sebab jadi sahabat dan kakak yang baik.
 

last sekali "im happy with my Bff.."  ;p hahahaha

*kegembiraan sedikit di ragut dengan satu panggilan 
#jangantinggaldaku huhu

Xoxo

3 comments:

Nisha said...

Aigoo, so sweet! Selamat hari lahir to your bff! InshaAllah, moga2han persahabatan korang akan berkekalan hingga ke Jannah *amin* ^_^

mira mokhtar said...

amin.. ;)

Fyda Adim said...

Thanks sayanggggggg....Terharu baca titipan dalam entri ini. Terima kasih...Da dapat gaji boleh berbuka di luar bersama-sama...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...