Be My Followers

Sunday, June 4, 2017

Selamat Hari Lahir Hakak...


Holla..
 Gigih menaip di malm yang hening... ;p
esok  2/6 tahun sebenar lahir dirahsiakan hahahahahaha
aku kemana sahaja degan die sampai semua orang igat kami sebaya..tapi aku tak pasti die sebaya aku tau aku sebaya die...krikkkkk...krikkkkkk
harap-harap die sebaya aku la :p

kalau cakp fyda mesti ada myra...ala retis gituwww semua orang kenal hokey bukan sedara mara die je yang kenal...sedara mara aku pon kenal die.. baju-baju pon kita orang beli sama warana dan corak dan paki ala-ala boria..

tapi sekarang dah duduk jauh... susah sikit la nak ckp pon payah huhu harap la tidak putus persahabatn kami di tegah jalan(cewahhh macam hubungan cinte la pulak) #silamuntahijo hehe

hari lahir kak fyda..
semoga bahagia sentiasa bersama keluarga tercinta
berjaya dalam apa jua yang akk lakukan 
segala impian tercapai ,
dan yang paling penting persahabatan kita kekal sampai bila-bila ye

kalau ada yang terasa dihati harap saling dimaaf kan
sedangkan adik beradik pon pasti ada yang megguris hati..
maka bermaafan adalah jalan yang paling baik..

kerjaan kami adalah bergambar tak kira masa hihi 

seperna hari lahir hakak kita baling belakang 


setiap gambar ada ceritanya...maka biarlah gambar berbicara..haha

segala kekurangan harap dimaafkan 
biar apa yang terjadi kita sentiasa 
menjaga baik dan buruk masing-masing yang rahsia biar menjadi rahsia hokey..

#janganadabenci(pijam ayat dak ezza jap)hihi
#bff4eva
#adikakak









No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...