Be My Followers

Tuesday, October 9, 2018

Janji Hari Ni Je...

Image result for janji

Holla..

Sudah Lunch ke belom?? 
hakak myra tekak #mengada hari ni macam-macam yang tak boleh makan
+ minum tapi terrrriginn pulak haha.

Pagi tadi melantak sepingan penuh behoon + nasi goreng + nuget + milo ais hahaha
lengkap makanan pagi makan sampai nak muntah cukup kenyang sampai tengah hari, baru puas hati. kebiasaanya makan pukul 9pagi pukul 10pagi perut dh bunyi lagi. pagi ni padat perut ku. herherher

Image result for maggi tom yam cup

Tengah hari pulak terrrringin pulak nak melantak megi tom yam yang bergentayangan dimata aku mana taknya ada pulak kedai dalam ofis ni tayang megi dekat tepi asal aku jalan megi tu lambai-asal jalan megi tu lambai lagi...(iman hakak tak kuat dikkkk) dah berkalai dia lambai akhirnya ku ngappp kan dia...kalau dekat rumah tak dapat bohhh. mau bernyanyi laki ku di teliga ini. haha 
memang tak baik makan masa mengandung ni tapiiiiii dah nak dekat 9bulan daku tahan bagi la merasa sebelum beranak ni ☺️ pasni nak meghadap pantang lagi ber huhu la gamaknyeee. ramai yag menegur bila nampak aku melantak megi tegah-tengah hari ni tapi keraskan hati buat tak tau je la..rasa nak makan tu dah sampai bertakung ayaq liuqq.  (harap tak apa-apa la dah la baru keluar hospital) kih kih

Image result for nescafe 3 in 1 caramel latte
Dah makan megi kau terigat pulak kawan ofis minum nescafe pulakkkkk... (mula tekak gatal) nak jugakkkkk haha setelah di fikir-fikir maka itu beli lagi dah ku telan dengan nikmatnyeeee hahahaha
baru kacau-kacau sekali Fyda Adim lalu pulak aduh cuak mak nakkk (abis la kena bebel) diekan ala-ala mak-mak tapi nampaknye die pon tergoda dengan nescafe haku kihkih

niat mula nya taknak bagi tau laki ku tapi taku kot sakit perut ke pape maka ku gagah bg tau jugak apa yang dah aku telan tadi (maka tebal la teliga dengar bebelan die) tak kesah la janji aku dah telan gembira perut aku hahaha
untuk sedapkan hati dia aku janji la "janji hari ni jeee" degan suara ala-ala manja gituuuu(wekkk) πŸ˜ƒ



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...