Be My Followers

Tuesday, December 10, 2013

Debaran semalam..



Assalamualaikum..
Hola..cerita semalam aku yang sangat mendebarkan sebab nya semalam di tempat aku bekerja ada audit..punye la seram sejuk duduk di kaunter dah siap nota-nota kat meja kalo kena soal boleh lah jeling-jeling jawapan(macam jawab soalan pekse pulak)hikhik tapi nasib la semalam ada kawan tak lah sendiri dok jadi tugu dekat depan ni huhu

      
 Kawan di kaunter aku semalam..
Punyelah takut semalam bila orang yang audit tu lalu dekat depan kaunter senyum memang tak henti-henti tapi dalam hati "cepat la sikit jalan jangan tanya aku..!" 
Sebelum dia datang aku angkat telefon sampai tercampak ganggang dia ni kalau orang nye depan mata aku pon tak tau apa jadi(aku cepat gelabah)
Jam pulak semalam aku rasa macam lambat sangat jam tu nk berputar sampai pukul 4.30 bila dah bunyi jam punch kad(cut...!) lakonan dihentikan lega3 penat uolls tak terkata

Abaikan kaki yang hitam n tak mulus tu..huhu
Yang paling penting terima kasih kepada penaja kasut saya #ladygaga (bak kata kak fyda) kerana telah membuat saya kelihatan tinggi dan voge(voge ke?? Ishhh sejak bila?) #silasedardirimira..bahahaha

Sekian sahaja entry kecut perut semalam 
Daaaaa.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...