Be My Followers

Friday, December 27, 2013

Memori Tercipta..



"Jalanan hidup ini sudah tertulis ku tempuhi dengan kesabaran..kusedar kebesaran mu tuhan.."(cehh nyanyi pulak yekk)hehe
lagu nak sedih-sedih.. :p
mana taknya lepasni nak kena berpisah dengan kawan 
"Bagaikan roti dan kaya, teh dan gula.."(sape agaknye??) ceteka-ceteka bahahaha sape yang tahu sila angkat kaki.. :p hikhik
 lepas ni dah takde lakonan semula abang jebat,abang Am,abang Ben,Papa Ehsan,DAN YANG PALING TAK BEST tak ada kawan nak cerita pasal abg Irshad aku lagi..huhu =(
tapi tak pe aku anggap ini takdir..Allah takjadikan sesuatu tu tanpa sebab. 
 aku ikut kan je apa yang ada depan mata ni.
harap kawan-kawan doa-doakanlah yang terbaik untuk aku ok. 
jumpa lagi kalau de jodoh =) kalo tak igat yang indah-indah je pasal aku ok ahaksssss
walaupun belum raya tapi still aku nak cakap
#maaf andai terkasar bahasa maklumlah "aku buakan nabi yang bisa sempuran ku tak luput dari dosa" 




                                                                                                             

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...