Be My Followers

Saturday, February 22, 2014

Kabus Rindu..


Hola selamat malam..
Malam ni saya tido seorang ye tak de teman adel illa  dah ke KL sobsob
Jadi hapdate le cite kat blog 
Ni kisah fyda adim yang perasan macm novel dia sendiri siap tanye nak tndatgn tak? Bahahah

Tgok tu muka perasan dia tu haha (berangan lebih) insyaAllah stu hari nanti ye kak

Kabus rindu ini hasil karya sifu aku dan kak fyda adim hihi so..
Pada korang-korang yang belum dapatkan novel ni boleh lah dapatkannye sebab cite dia memang best.. Rugi tak beli ok ;)
 Sekian sahaja entry malam aku daaa

1 comment:

@lfidah @dim said...

wah....ada gaya novelis tu...hikhikhik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...