Be My Followers

Friday, February 28, 2014

Bye2..

Hola selamta pagi...
Hari ni aku sarapan pagi berdua dengan sape lagi kalo bukan kak fyda adim kn hihi
Tak tahu kenapa pagi ni macam suram je.
Masa OTW p kerja tadi aku jumpa dengan xcden berderet2 melibatkan 5-6 kndraan kalu tak silap aku
Lepas nampak tu terus insaf kejap. banyak duit tak pe langgo blkang kereta orang,macam aku naye kalo nak kene ganti kereta orang mana nk cari duit..

Ok dah banyak menyimpang ni kembali ke cerita asal
Hari ini hari terakhir dalam bulan febuari.  Bulan yang paling singkat 28hari je cepat sikit aku dapat gaji..hahaha 


Selamat tinggal untuk bulan kenal mengenali ni..(kenal la sangat) hahaha 
Sekejap sahaja masa berlalu masih takde berita yang mengembirakan untuk aku tak ape belum ada rezeki mungkin. Jangan risau mac ada lagi  (ayat pujuk hati)huhu .Sabar itu penting. Semoga mac akan ada yang baik-baik.

#harapan ;)

Sekin sahaja entry pagi jumaat ini
XoXo..




1 comment:

@lfidah @dim said...

sabar itu indah...sentiasa berdoa...:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...