Be My Followers

Monday, July 21, 2014

Bertukar kuih raya..


Hola..
Selamat pagi isnin terakhir di bulan ramadhan huhu
Hanya menghitung hari untuk berhari raya..
Jadi sabtu yang lepas aku menggagahkan diri untuk menyiapkan kuih raya yang tak seberapa tu kihkih
Untuk kali pertama buat kuih raya sendiri uishh lengoh tangan tapi akhirnya terhasil la ini...(gamabr atas tu kuih raya dari kak fyda)

Traaaaa..kuih raya yang tak seberapa dari aku :p 

Semangat buat kuih ni sebab dah janji dengan kak fyda nak bertukar kuih raya..jadi kuat kan semangat membuatnya kalau tangguh tak tau la tahun depan dapat lagi merasa puasa dan raya ni kan hukhuk
Jadi selagi boleh kita buat la tahun ni.. ;p

Tq kak fyda cantik nye kuih raya dibandingkan dengan kuih raya saya..sorry klau tak sedap *sila kunyah dan telan je* hehe

Xoxo 



2 comments:

Cik Itah@RRP said...

salam. bestnya bertukar biskut raya ehhe

adianiez AIDA said...

best nyer dpt buat kuih and tukar-tukar dgn frens. aida kuih tunjuk semua nya :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...