Be My Followers

Friday, July 4, 2014

Rindu anak-anak di taska..


Hola..
Bangun sahur tak? Hehe ;)

pagi-pagi lagi dah timbul mood sedih pilu teringat anak-anak aku di taska..lama tak dengar cerita pasal mereka tapi beberapa hari ni adalah cerita-cerita yang tak berapa enak di dengar.. Salah seorang pelajar dekat situ suruh ummi die call along aku rindu katanya..dan ayat yang menyentuh jiwa dengar "cikgu tak sayang kakak ke?.." "Nape cikgu tinggal kan kakak?" "Cikgu taknak tengok kakak lagi ke..?" Kanak-kanak yang baru berusia 3tahun punya kata-kata sangat menyentuh.  
kesian dan boleh runtun kalbu huhu hari-hari duduk dengan die org masa aku takde keje dulu aku yang mandi kan, tidurkn bagi makan tengok die orang main-main menyanyi macam-macam la..rindu saat itu tapi apa kan daya kan? kita dah jadi orang luar sekarang.haha 

Walaupun aku akui yang aku bukan pencinta kanak-kanak sangat..tapi lepas duduk dengan dieorang tah rasa macam jatuh cinta pulak terigat-ingat mereka setiap masa. Tu yang mula nak nyanyi "sayang apa khabar dengan mu..di sini ku merindukan kamu.." Hihi gilak sudah cikgu di sini :p

Jadi hanya gambar-gambar yang menjadi teman kalau rindu :( 
Nanti raya cikgu-cikgu datang rumah kamu yekk siap kan la duit raya sekali maklum la cikgu ni bawah umur lagi hahahaha :p


Ini lah budak yang mengeluarkan kata-kata itu huh..





Xoxo






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...