Be My Followers

Sunday, February 28, 2016

Selamat Terbang..

 

 Holla..

salam ahad, semua Selamat berhujung minggu..
masa untuk berehat bersama keluarga..
minggu ni kami bertiga aje..Mak-Ayah-dan Aku...
adik dah tentu jauh dan along pon tak ada pergi bercuti-cuti malaysia. tinggal la aku hukhuk

dan..
 bermula hari ini hingga beberapa bulan akan datang adalah hari bermuram duja bagi aku :/
kenapa?? sebab kawan dah pegi terbang jauh.. 

apa pun semoga pergi dan balik dengan selamat..jangan pegi lama-lama,
cepat-cepat sikit balik hehe #gedikgile :p
jagan lupa beli apa yang saya pesan ok :)

kak fyda adim bersedia untuk menadah teliga :p 
selamatlah mendegar keluhan orang ok

tolak tepi sekejap cerita bermuram durja...fokus pada projek rahsia aku dan si akak Fyda Adim apa itu?? sila tunggguuu...

ok chauuu dulu nak mulakan projek aku yang tertangguh ni bubyeee

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...