Be My Followers

Monday, November 19, 2012

cerita sabtu aku....

senyum-senyum selalu.. =)

walaupun jiwa kacau tapi aku gagah kan jugak untuk tulis entry ni...ye la dh lama tak update cite kat blog aku ni nanti besarang pulak...n pengomen tegar aku kak fida mesti tanya asal x update??

cerita di hari sabtu aku ialah mencari ketenangan di tepi sungai he3..
sungai mana??sungai muar la(tnjg mas)...sungai mana lagi kan??tu yang paling dekat..
sejak along aku ada kat sini memang aku akan sentiasa bejalan huhuhuhu...walaupun dekat-dekat :P
(janji jalan pada takda kan??dekat pown dekat la)
so kalo dah sampai sana pe lagi keje kite orang begambar la....

wah tadi kate susah ati dan2 ko dulu yang begambar ek?? :P




ni pesiapan untuk pengistiharan muar bandar diraja... =)




selesai mencari ketenangan...pe lagi balik la =)
















1 comment:

Fyda Adim said...

adoilah..mencari ketenanganlah sangat.smpi kat tepi sungai..jangan terjun sungai dahlah yerk..:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...