Be My Followers

Wednesday, November 7, 2012

pejalanan 1 hari ke johor...~~

selamat pagi...
senyum-senyum selalu.. :)
semalam aku ke johor bahru kerana ada urusan yang sangat penting..:(
memang penat gila la....sampi ke nusajaya...sampi legoland dah aku ni...he3 tp x g pown..tu slh jln je...tempat tujuan asal nye adalah taman molek...memang molek-molek orang kat situ...so yang datang pown kne molek2 jugak la..hahahahaha jangan jeles...aku sampai kerumah semalm lebih kurang kol 12 la gitu aku pown dh tak tengok jam lagi sebab mata aku mmg dh tak terangkat lagi...
tgok sampi jew tol terus hujan selebat-lebat nya...
hujan ni macam tau-tau jew aku sedih :P

tu jew gambar yang ada...
gambar aku takde...coz tak de mood :( jiwa kacau..
 tgok jew la gambo mokde aku ni ..die banyak kali pesan ngn aku soh msuk kn gambo die kat blog aku
so mokde kak ngah dah msuk kan dh gambar mokde ni...nnt tgok2 selalu blog ni ye :P




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...