Be My Followers

Saturday, January 26, 2013

aktiviti sabtu aku...

biasa la bila hari sabtu ni aku sangat suka sebab hari cuti kan??
biasa ada je aktiviti sabtu aku pegi berjalan sana sini tapi miggu ni aku duduk terperuk di rumah 
bila dah terperuk di rumah apa lagi aktiviiti yang aku jalan kan ialah

ni aktiviti utama hik3
lepas tu

tengok tv...

makan...

tu jelah aktiviti yang aku buat...bosannn
biasa kalo tak pegi mana-mana aku buat kek yang tak berapa nak jadi aku tu kan??
tapi disebab kan mesin pemutar kek aku masuk hospital (ganas gila guna baru beli yang bru ni dah rosak balik)  terperuk lah aku kat umah ni mengulang  3aktiviti aku kat atas tadi.... :p



*sekian entry yang membosan kan buat masa ini daaaaa.... * _ * 


sumber : gambar-gambar di atas adalah dari encik google

1 comment:

@lfidah @dim said...

ish sabar jea aktiviti ko tue...tido yang tak tahan tue..tak dpt nak rasa kek air tgn ko memandangkan akak skrg bt ikut keperluan..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...