Be My Followers

Thursday, January 10, 2013

kosong...kosong...





selamat pagi...
keje mengupdate blog dilakukan di waktu pagi seperti biasa kalo dah tengah hari otak dah mula membeku tak boleh nak fikir dah nak tulis apa tebalik aku kan??orang tengah-tengah hari buta la otak mencair... :p tapi hari ni beza sebab pagi-pagi buta aku dah rasa....tah..
ditambah lagi pagi tadi dengar lagu najwa latif kosong...kosong....lagi la menambah kan rasa gudah gulana dalam hati ni...macam-macam rasa ada...aku nak pegi letak beg telekung dua tiga kali aku pegi balik boleh pulak telupa tujuan aku...ishhhhh... memang dah cukup bermasaalah aku dipagi permulaan hari ni nak tggu samapai petang pe la lagi...so what to do???
ok lah sekian sahaja luahan hati di pagi ini...
daaaaaaaa.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...