Be My Followers

Monday, January 21, 2013

pagi isnin...




selamat pagi isnin semua...
senyum-senyum selalu :) walaupun aku semalam :'(
tapi hari ini aku =) jugak ye...sebab aku igat lagi pesan ustazah aku msa sekolah dulu dia selalu pesan kalau bagun pagi pergi kat cermin senyum untuk dapat aura positif ...

rutin harian aku seperti biasa hari isnin nak kena pi kerja...
dan bila dah sampai di tempat kerja harus/wajib untuk telifon mak aku bagi tahu yang aku sudah selamat sampai....kalo tak mak aku mesti risau aku ni dah" sampi ke tak anak aku ni???"
pada aku memang dah tak pelik lagi sebab memang dah biasa...tapi pada orang lain pelik dah umur 22 tahun pun nak bagi tau mak dah sampi belum tempat keje....tapi peduli apa aku pada aku bila mak aku ambil tau pasal aku makna nya dia mak aku sayang ngan aku (wahhh perasan nye ko mira.. :P) 

apa pun tqvm mum...
pagi ni baru lah aku tersa yang aku sagat23x beruntung ada ayah dan mak yang perihatin sagat-sangat kat anak-anak dia ni...
we love u lah... =)

*pagi ini entry khas buat mak dan ayah... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...