Be My Followers

Monday, March 3, 2014

Aktiviti sepanjang 2 hari..


Hola..
Selamat pagi semua(ala2 upin dan ipin) haha
Sabtu dan ahad aku kali ini agak membosankan bila along aku yang sepatutnye balik sabtu lepas tapi last2 dia call cakap tak dapat balik kena dok KL lagi seminggu stresss gile aku sebabnya dh berangan nak ambik dia dekat MC dah tu terus ke merlimau nak pegi rumah orang kawin..dia tak jadi balik jadi harapan aku pun terkubur je lah macam tu..argggghhhhhhhhhh (jerit sekuat hati) haha nampak tak betape kecewanye aku tu :/

Dok terperuk dekat rumah jadi ni lah hasil kerja cuti2 malaysia aku ni kn..haha
Sabtu malam ayah aku terigin nak makan kek pisang katanya so aku pon mula operasi kek pisang aku tu selesai pukul 11 tak salah aku..  #sayasayangayah hahaha

Ahad pulak sambung buat lepat ubi pulak aku memang tak abis dengan ubikan? Haha sbnarnya nak habiskan ubi-ubi dekat rumah tu sebelum VAVI dekat hutan blkang umah aku tu makan baik aku kutip dulu haha

Lupa nak ambik gmbr hasil dalam dia.. Tgok magkuk dia pon cantik haha
Ni aku masuk je tak sempat nak letak atas pinggan cantik sebab ramai yang tengah menanti nak makan huhu

Aktiviti yang selain dari membuat kuih muih pada waktu cuti ini ialah duduk dalam bilik dan karok dalam bilik dengan sepenuh hati sampai hilang sura  nak jugak nyayi walau suara mmg kelaut je haha tension jiran-jiran mendengo.. Nak buat macam mane tu je la cara yang boleh ilangkan kebosanan yang melampau ni..sorry yek jiran-jiranku hahahaha

Sekin entry cerita sabtu ahad aku yang agak membosankan
XOXO










2 comments:

@lfidah @dim said...

terrornya ko buat kuih tradisional..mcm tak percaya je.mana resepinya?sharelah..tapi blm tentu i buat...

@lfidah @dim said...

sedapnya kek pisang tu..boleh tak buatkan nanti..terliur ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...