Be My Followers

Tuesday, October 21, 2014

Berpeluh kejap..


Holla..
Selamat pagi yang mengantok ni hehe
Semalam sebok sangat tengok misi ku kuza akhir jadi lambat la tido nye..
Yang best nye si kuza dengan Airel...!
 tak suka dengan aaron tak sesuaiii...haha aku pulak overr :p
Hari ni mood di rumah sebab esok cuti jadi hari ni jiwa melayang-layang..haha

Semalam aku penuh kejutan..pagi-pagi otw pegi keje ada org ikut belakang kereta saya...
Bukan main dekat lagi..dalam hati dah mula fikir sape pulak ni?? Dan aku dah sedia nak buat filem aksi kat atas jalan raya tu haha 
Tup-tup toleh tgok orangnye.. jurkkk2 tau tak ko dah buat kering darah aku pagi-pagi buta huh..(lap peluh sikit) haha

Xoxo

::: semalm muka dia masam hari ni lebar pulak senyum kompius aku. :/












1 comment:

Fyda Adim said...

saya tahu sape yg semalam masam hari ni senyum melebar...ahakkkssss

dan saya tahu sapa yang buat awak kering darah semalam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...