Be My Followers

Friday, October 17, 2014

Cerita petang tadi..


Holla..

Salam magrib semua ;)
Abis dah seminggu bekerja esok cuti...
Dapat lah menenagkan minda dari dari pekara-pekara yang boleh mendatangkan stress hehe


Nak tumpang meluah perasaan sikit dekat sini ni cerita petang tadi lagi beberapa minit aku nak balik ayah call suruh ambil adik dekat sekolah..dan masa itu la jugak hujan selebat-lebatnya..
Mulanya fikir la jugak nak redah pegi ke kereta ke tak ea?? Tapi terigat nak ambik adik aku redh la jugak..abis basah uols 

Bila dah sampai sekolah sekolah aku tunggu dia boleh tak keluar-keluar sampai akak dia ni dari basah dah kering balik..sabo je la tapi nasib baik la adik aku pandai ambik hati macam tau je akak dia ni lapo dia belikan aku kentang goreng perasaan marah yang mula mencanak-canak ke kepala tadi terus hilang macam api yang di siram air haha

Ok sekian kisah luahan hati myra mokhtar hari ni

Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...