Be My Followers

Wednesday, December 31, 2014

Chapter of 2014..

Holla..
Hari ini hari terakhir dalam tahun 2014..
Macam-macam kenagan yang tersimpan dan bakal menjadi sebahagian dari lipatan sejarah Myra Mokhtar..huhu bile kenagkan balik ada sedih,gembira, menguris hati, sentap, melting, dan yang sama waktu dengan nye ;)

Kengan bersama anak-anak. Walaupun belum ada anak betul-betul tapi kehadiran anak-anak taska ni sangat menyentuh hati aku. Sampai ada yang panggil aku ibu huhu memang tersentuh la hati ni. Dulu aku tak berapa mesra dengan kanak-kanak ni tapi sejak kenal mereka semua berubah.. Tq anak-anak ku..huhu

Cerita sepanjang 2014 bersama keluarga. Paling mencabar bila ayah masuk hospital kemudian along jauh.aku terpasa jadi ketua keluarga huh sangat menguji ketahanan mental dan fizikal aku. Tapi tetap gembira bersama mereka.

Ini coretan bersama rakan-rakan dan yang paling banyak gambar dengan fyda adim la haha harap persahabatan kami yang sudah seperti akak dan adik ini tidak menjadi sejarah walaupun sudah tidk bekerja di bawah 1 bumbung..
Dan yang terakhir kisah "kebahagiaan dalam perpisahan" huhu ni paling menyentap la dan aku harap tak jadi dalam tahun 2015. Biarlah dia jadi kenagan biar jadi lipatan kenagan dan dilipat-lipat bagi tak nampak lagi..hahaha

Sekian lipatan sejarah 2014 Myra Mokhtar 
Semalam sejarah ,hari ini realiti ,esok sesuatu yang belum pasti.
Suaka duka silih berganti apa pun dugaan tabahlah menghadapi.(haha lirik lagu pon masuk kan) 
Sekian 
Xoxo




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...