Be My Followers

Monday, December 22, 2014

Cuti di rumah..


Holla..
Selamat kembali bekerja..
Hujan pagi-pagi ni melemahkan semangat nak kerja je kan. Dua hari kita dekat rumah pagi-pagi lagi matahari dah menegak atas kepala dan2 nak p kerja pagi ni pulak la hujan..macam nak suruh tarik selimut balik je. Tapi apa kan daya itulah yang dinamakan DUGAAN...hahahaha

Sabtu ahad aku kali ni memang sebok sangat buka sebab pegi berjalan atau apa tapi sebab aku mengemas bilik yang dah macam pusat pelupusan sampah haha berlonggok-longgok baju penuh atas katil sampai nak tido pon susah hehe (gile punye pemalas ) :p 

Hari sabtu belajar masak ayam masak merah.nak jugak masak merah.tak putus asa nak belajar masak merah ni pasni boleh bagi si fyda adim rasa jadi ke tak macam die masak(tapi kalau berkesempatan la)haha gambar tak sempat nak ambik sebab baru nak pegang ipad mak aku dah bising kejap-kejap ambil gambar. jadi mati kan saja hasrat tu huhu .sebenarnya aku ni bukan rajin sangat nak masak tapi mak aku yang bising hari-hari die masak sabtu ahad nak Rasa air tangan anak dara die yang kalau masak tak penah menjadi ni hikhik.kadang pelik gak mak ayah aku ni dah tau anak die tak berbakat nak jugak suruh..tapi aku ambil positif lama-lama pandai la. Krikkk...krikkkk...hahaha

Semalam pulak belajar buat lepat ubi. Pestime myra buat semuanya sendiri berjam aku ambil masa nak melipat daun pisang tu. bisa aDa pembantu ni pembantu dah p jalan-jalan tinggal la saya terkontang knting dan hasil nye sila rujuk gambar di atas ;)

Sekian cerita dari dapur , cerita dihari cuti dan cerita myra belajar masak...:p
Xoxo




1 comment:

Nooriah Abdullah said...

salam singgah dari kaknoor..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...