Be My Followers

Tuesday, March 15, 2016

Bila berat badan naik mendadak:: Tumit kaki sakit& stretch mark menghantui..



holla..

lama tidak bersiaran..
busy dengan pekerjaan tambahan aku menyahut cabaran menteri(cehh wahh..yo arr je myra ni)buat lebih dari satu kerja.
sakit-sakit tangan lama tak buat kerja berat..bersyukur degan apa yang ada sekrang.


untuk pengatahuan kalian sejak awal tahun hari tu berat badan aku naik mendadak dari 38-39kg je skrang dah mencecah 46kg kau rasa?? hahaha aku mula pesan bila nak pakai seluar semua dh ketat yang amat(adoii semua kene beli baru) baju yang kecik-kecik semua dh nampak tak semenggah lagi bila nak pakai huhu tunggu untuk di sedekahkan lah nampaknya. ramai jugak yang lama tak jumpa dah tegur ang badan dan pipi dah naik mula-mula happy tapiii...

 kegusaran mula timbul bila aku dah mula rasa sakit tumit yang kerap sekrang ni dan terdapat stretch mark yang melampau-lampau di peha aku ni. risau mula2 ingatkan urat-urat dah mati ke rosak timbul-tibul rupanya setelah di bantu oleh En.Google aku temui jawapan stretch mark rupanya.
punca yang ada lah berat badan yang naik secara mendadak tu yang buat tumit sakit dengan timbul stretch mark.. arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh....sekarang aku sedang serabut mencari solution untuk masaalah ini..sape-sapa boleh tolong??

mungkin jugak berat badan ni tak padan dengan tinggi aku yang rendang ini haha tapi nak gemok taknak kurussss.. :(                                                                                                                                       


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...