Be My Followers

Friday, October 12, 2012

hang out with kak fida,nana n amar...

selamat petang semua...
tengah ari tadi aku ke jusco ngan kak fida nana n ammar..
samapai je terus cari tempat makan sebab aku dah lapar gila..
dah la kedai kat bawah tak bukak..pastu makcik yg jual kuih kat tempat aku selalu beli tu pown tak bukak jugak takda la aku makan apa-apa dri pagi tadi...ditambah lagi dengan botol air aku yang tertinggal lagi...
asal agak nya ngan aku hari ni???...lengkap (lapar + haus =kebulur)
selesai makan aku teman kak fida bayar bil tepon die..

ni dia nana n ammar...ammar nk soh kak mira angkat ye??memang tak la sebab 
tak larat ow...:)


sempat lagi nana nk bgambar...so aku layan kan je la...


aku n nana :)

tengok ammar dah mengamuk...huhuhuhu

kak fida dengan jari nya yang sakit tu...
tgok orang teror tangan sakit bwk kereta sebelah tangan jew..jgn jeles he3 :P


ni pulak gambar-gambar yang di ambil oleh cik nana kite ye...

 
tah pape jew gambar yang die ambil tu...


tp gambar yang ni kak mira suka..he3 sbb gambar aku kan :P











No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...