Be My Followers

Monday, August 12, 2013

Isnin+Raya-RAYA..


Assalamualaikum semua...
Hari ini aku dah mula bekerja kesian kan dh la org dah mula cuti aku keje lagi ni org cuti lagi aku dah keje..
pagi tadi memang lekat la mata ni ni nak terbukak(nak cuti lagiiiiii)...!! tapi apa kan daya aku kena simpan cuti aku yang tak berapa hari tu untuk benda yang lebih penting.. 

Pagi ni dok membelek2 gambar untuk dijadikan entry raya 2013 aku ni sejak dari 1st raya tak sempat nak jengok blog aku ni.. yelah orang yang datang tak rumah tahun ni lebih ramai dari biasa.. semalam sampai malam rumah aku ada lagi orang datang.. 

Tapi raya tahun ini memang best sangat3 mana taknya dapat jiran baik siap jalan raya sama-sama lagi.. kau hade?? hahahah belagak siottt.. he3

Ok banyak pulak cite kau kan myra? huhu  biasa lah dh beberapa hari jari jemari aku ni tak menaip rindu nak bercerita..tunggu entry cerita pasal raya aku kemudian yek. Sekarang ni aku nak cerita pasal 
pagi ni yang tak berapa meriah untuk ke ofis dgn mood raya aku yang tak habis lagi ni  nasib baiklah ada kak fyda kalau tak lagi la boringg..

#Tengah hari ini nak mkan asam pedas...rindu weyyy..



*suber gambar:google

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...