Be My Followers

Friday, August 16, 2013

Pembedahan Pemandulan..

Hai semua..
pembedahan pemandulan bukan aku yang buat(choiiii) haha tapi untuk kucing aku maklum le kucing aku ni hottt sangat so aku risaulah kang dah bunting sape susah..aku jugak anak dia yang ada kat umah tu tak terjaga nak tambah lagi memang tak lah.

Rabu lepas aku ke Muar untuk ke klinik haiwan Dr.Shan (sampai muar kau) hahaha bukan suka-suka nak berjalan jauh-jauh macam tu tapi sebab terpaksa aku tak tau nak pi klinik haiwan mana yang bagus risau jugak nak bedah perut anak kucing aku tu kang sakit pulak dia kita tak tau dia bukan boleh bercakp or nagis ke kn?? jadi aku tanya lah mokde aku tempat mana yang dia selalu pegi mokde aku ni memang pencinta kucing yang tegar jadi aku pon dah kena tempias nye huhu (tapi aku tak setegar dia la) 
 mokde aku cakap Doktor situ dah banyak pengalaman  kalau orang bawak kucing doktor tu pndang dh tau mana sakitnya..(teror tak??) lagi pun mokde aku dah selalu bawak kucing dia ke sini. 


di hadapan  klinik  tagok tu signboard dia dah sampai rosak maknaya betul la berpengalaman haha
ni turky sayang aku sebelum operate..
ni antara kucing2 yang menunggu turn masa tgok ni risau aku sebab macam2 penyakit kucing yang terbaring tu aku dengar ususnya terkeluar adoi ai kesianye dia...
bergambar dulu sementara menunggu..

budak nakal yang tak tau dok diam..sabo je la..
lama sangat aku dah mula risau ni..jadi aku jalan2 dalam klinik tu lawat kawasan..haha
ni lah rupa sayang aku selepas di operate..memang aku ngilu lah tgok perut dia. 
lepas operate dia tak boleh bagun sebab dia dh kene bius so siap sedia lah nk kemaskan kencing dan berak dia..(nasib la aku sayang) hahaha tapi anak aku kuat baru bape jam dia dh try angkat kepala esoknye dah nak keluar santai2 kat luar rumah..tapi yang aku risau ni dia suka sangat gigit benang yang ikat kat perut tu.. dah la belum kering kang teburai perut aku jugak yang susah...

2 comments:

Yumida Huda said...

bagus nih
yumida pun tringin nak buat kat kucing2 yumida
so..nnti terkawal la penjagaan diorang

jemput baca & komen entry yumida:

http://umikasum.blogspot.com/2013/08/jom-komen-blog-jejaka-jambu-aka-mr-nan.html

pengomen bertuah bakal memenangi hadiah..jemput la singgah :)

Anonymous said...

Just went there to get treatment for my friend's kitten due to poisoning. Unfortunately the kitten died after getting treatment. Cara dr tu rawat sgt kasar and I really dun like it. Poor that kitten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...