Be My Followers

Wednesday, August 7, 2013

Pelita di Rumah..


Selamat pagi.. Hari ini 29 ramadhn dan esokkk raya!!! Yehhhhhh!!!! Hari ini hari terakhir puasa dan sahur pagi tadi dah tak lalu lagi nak mkn boleh sempat termenung lagi pky nk mkn apa ni?? last2 ambil biskut n telan kan jugak walaupun tak myelerakn pon tapi janji bsahur kn.. hanya dengn dua keping biskut+milo harap bertengalah sampai petang nanti dah la hari ni mcm2 bendak nk kene buat.

Ok lah berbalik pada tajuk asal aku tadi pelita di rumah ku..
Tahun ni aku agak meriah sikit sebabnya ayah aku yang tak pernah2 pasang pelita tapi tahun ni pasang pelita aku lah org yang paling mengila suruh ayah aku pasang pelita..dan macam biasa lah kalau aku dh suruh tu petang-petang kena lah nyalakan pelit tu...tapi seronokk aku suka





Tgok tu keliling rumah aku berpelita.. 
#tak sabar nk tunggu pengumuman raya..



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...