Be My Followers

Thursday, November 7, 2013

Doa Apabila Stress..


Hari ini aku mula stress melayan orang yang call bertalu-talu dengan soalan yang sama
dan bila orang yang bertanggungjawab tu tak jawab aku jugak yang jadi mangsa tengking dan marah mereka.. kalo ikut kan hati aku memang nak tengking balik je tapi sebab aku sedar diri yang tu memang kerja aku so kita layan kan aje bak kata org kalo orang tgh panas kita pon panas nanti lagi teruk jadinya. Biarlah aku jadi Air walaupun dalam hati terbako(show tak ayat sy fyda adim??) huhu.. #makandalam uolls haha




1 comment:

@lfidah @dim said...

semakin show ye ayat itu...sila jaga noktah, hurf besar dan jaga ejaan...hihihi...macam editor dah pulak keje aku ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...