Be My Followers

Friday, November 1, 2013

Donut...

Hai slmat petang..
Ni sebenarnya entry tergendLa..haha
Nak post tapi ada je yang menghalang n petang ni aku post jugak...ini cerita sabtu yang lepas punya lepas..( bayk lepas kan maknanya mmg dah lama la) 
Kisahnya bila aku rajin dan terlebih rajin..
So petang aku buatkan mak aku donut sebenarnya aku pak pernah buat so cuba-cuba je buat masa mak aku keluAr.. Aku try je tanpa tengok buku or internet just igt bahan2 yang pernah mak aku buat bape byk aku hentam je..dalam otak dh fikir kalo tak jadi buang tapi setelah mencuba yehhhhh...!!! 
Jadi..uolss hikhik tak sangka berbakat jugak aku(cehhh bangga diri) haha walaupun rupa dia yang tak cantik :p 

Sekian dulu cerita petang aku
Xoxo


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...