Be My Followers

Tuesday, May 13, 2014

Aktiviti di hari Ibu..


Hola..selamat pagi selasa 
Terlambat hapdate cite pasal hari ibu ni..lagi lama cuti lagi pemalas hehe

Ceritanye aku dan along telah bergabung tenaga(cehh) hehe untuk menghasilkan cake hari ibu untuk mak kami yang tercinta iaitu Pn.Alina ;)

Ni pavlova lama dah tak buat so kita test buat balik takut lupa..

Dan ini biskut mak aku yg mintak jadi aku yang menurut perintah semperna hari ibu ikut kan je la tapi memang pengsan tapi lega dapat raikan mak apa yang aku buat ni baru sikit berbanding dengan apa yang dah die korbankan untuk aku selama ni dan kami jugak rasa beruntung sebabnya masih di beri peluang menyambut hari ibu bersama ibu tercinta kami.

So selamat hari ibu kepada semua yang telah dan bakal begelar ibu sesunguhnya begitu besar pengorbanan anda kepada kami.. Terima Kasih.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...