Be My Followers

Monday, May 26, 2014

Semalam teringin..

Sesekali kurasa teringin..melewati hari mu yang dingin..
Cewahhh menyayi pulak pagi-pagi ni..haha

Hola uolls hehe (gedikz pulak pepagi ni) :p
Hari ini lebih tenang..sebab aku dah dapat jawapan selama ni dok serabut fikir kenape mcam mana dan bla..bla..bla..akhirnya terungkai juga jumaat lepas. kebekatan hri jumaat agaknye..haha

Semalam dapat kebenaran keluar mengambil angin di pantai sambil tu singgah makan. sesekali bukan senang nak dapat keluar malam-malam buta ni..ditambah lagi aku teringit sangat nak minum...

Traaaaa...milo tabur hehe #tetibe je

Sedap nye weyyy...

Ditambah lagi dengan chicken wings belum sempat nak ambil gambar dah kene ngappp..tulang tu jadi hiasan haha

Tak cukup dengan itu (versi tamak haloba) hikhik aku mkan nasi goreng ayam...(ayam lagi??) sampai naik muntah nak habiskan :p gambar tak ambik pulak. masa ni dah lapar tahap makan orang jadi fokus makan tak pandang kiri kanan.

Sampai rumah dah pukul 11 malam jadi apa lagi katil mula melambai-lambai perut kenyang tido tak hengat dunia la aku sampai terlajak tido nasib la vokal mantap mak aku tu dapat membuat aku tersedar bahahaha.. Kalau tak mau pukul 8 aku bangun. Masa ni rasa mak la hero saya huhu.Terima kasih mak.

Sekin cerita teringin aku
Xoxo






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...