Be My Followers

Friday, May 16, 2014

Selamat hari Guru..


Hola selamat pagi..
16 mei.. Ada apa dengan tarikh ni? 
hari ini merupakan hari yang bermakna untuk mengenag jasa guru.. Tanpa guru siapalah kita kan 

Tak sabar nak buat entry pepagi ni buat entry khas untuk guru-guru yang penah mengajar aku dari tadika hingga ke tingkatan 6 atas Terima Kasih cikgu walaupun anak murid mu ini tak berjaya seperti yang di harap-harapkan huhu 

Igat lagi kisah aku di tingkatan 2 -kalo tak salah aku la - (mengimbau kenagan la ni hehe) aku minat gile subjek sejarah sebab cikgu aku masa tu selalu bagi perhatian lebih dekat aku..semagat gile abih buku teks aku baca setiap hari mesti gud2 la kalo kputusan sejarah ni tapi masa cikgu tu dapat pindah sekolah ikut suami die terus hilang semangat sekarang tak minat lagi sejarah ni. Huhu 


Sekali lagi Terima Kasih Cikgu kerana sabar melayan perangai nakal kami tapi sekarang dah taubat sedar yang apa yang cikgu nasihat selama ni sebenar nya untuk jadikan kita orang yang berguna..
Tanpa kalian kami tidak mambu mengenal ABC mahu pun mengira 123 
"Guru pencetus kreativiti penjana inovasi"


Xoxo


1 comment:

Cik Itah@RRP said...

salam. selamat hari guru buat yang bergelar cikgu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...