Be My Followers

Monday, June 2, 2014

Jun dan ceritanya..


Hola jun..
Cepatnye masa berlalu..huhu

Hari ni merupakan hari gayut aku. Sampai dalam otak boleh fikir hari ni hari jumaat?? Teruk dah aku ni dan satu lagi yg lebih penting aku lupa hari ni Bday kawan baik aku sape lagi..

Minah yang suka pose ala-ala anak dara ni huh...walhal anak dah dua uolls hehe

Kalau dia tak cakap memang aku lupa terus la nampaknye..

Apa pun selamat ulang tahun kelahiran yang ke 31 tahun(tak nampak macam 31pon kan) apa rahsianye?? Nanti aku korek haha

Semoga panjang umur, di murah kan rezeki, diberikan kesihatan yang baik, dan semoga kebahagiaan bersama keluarga berkekalan hingga akhir hayat kawan mu ini sentiasa mendoakan yang terbaik ok..

Akhir sekali semoga persahabatan kita ni berkekalan yek..kalo ada yang tak puas hati cakap biar sama-sama tahu tak yah nak pendam sangat..haha

Tak lupa juga bulan jun ni juga bulan kelahiran adik aku yang ke 17 tahun tapi die hujung bula 24/6 tapi dari sebelum masuk bulan jun dah mintak macam-macam untuk Bday die nanti sabo je la bengkok akk awak ni nak melayan..

Sekian 
Xoxo.. :p

1 comment:

twinscraftlife said...

Hi~ 안녕하세요? we are Twinscraftlife! Please visit our blog shop^^ 꼭 오세요~ 행쇼! twinscraftlife.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...