Be My Followers

Wednesday, June 18, 2014

Pagi yang serabut..


Hola..
Moningggg..
Pagi-pagi lagi cacing-cacing belaan aku ni dah bergendang padahal semalam sebelum tidur dah makan banyak..ishhh3.. Bulan ramadan dah nak dekat ni macam mana huhu..

Bangun lambat pagi tadi seronok dok berselimut sampai tak sado hehe 
bila mak aku kejut apa lagi melompat la aku..terlupa kawan sebilik yang selalu kunci kn jam takde..tu yang buat mood sedih pilu sampai.

Pagi ni aku memang tak tentu arah tak tau kenapa aku buat keje serba serabut sampai drive mati ejen kau bayang kan uishhhh buat malu den je..haha tapi tak pe kalo permpun bawak keretA mati enjen ni  orang-orang belakang faham :p lain la lelaki memang kena hamun la weyy haha... 

Sekian cerita pagi ni..
Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...