Be My Followers

Thursday, November 13, 2014

Kenduri kawin Abang Is..


Holla..
Selamat petang..
Sambung update blog kali ni nak cerita minggu lepas aku sebok betul dua hari cuti macam tak cuti je ni semua gara-gara majlis kawin saudara aku..(orang yang kawin dia plak yang sebok) hihi bukan tu je orang yang nikah aku pulak fefiling lebih bila sah je hukhuk sedih sebab tak macam yang aku dengan kak fyda adim angan-angan kan haha :p hanya mampu jadi gadis hantaran je la kita sobsobsob

Aku mak dengan mak pengantin lelaki tu...

Part sila guna #pelaminangankumusnah :p hahahaha

Yang tadi kenduri di rumah pengantin perempun ahad pulak di rumah pengantin lelaki..
Baru nak bajet jadi pengantin begambar duduk atas pelamin sorang tiba-tiba kena serbu dengan mak dengan adik aku..adeh..! Senyum je la ;) 


Xoxo









1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...