Be My Followers

Friday, November 14, 2014

Misi menyahkan jerawat..


Holla..

Hari ini masuk hari ke 5 aku menjalankan misi menyahkan jerawat haha(mampu ke??) kalau boleh nak tampalkan sahaja jerawat ni di dinding-dinding yang ada.
Mampu ke tak kena jugak abih muka aku dah lubang-lubang dimamah jerawat hukhuk dah ramai tegur  kenapa muka aku teruk macam tu..nenek aku yang penglihatan dah kurang tu pun dah nampak siap tanya "apa yang hitam-hitam dekat muka ko tu ngah?" Tu yang buatkan aku rasa kena jugak hilangkan.
Aku faham kalau korang tak perasan jerawat tu sebab aku pengguna tegar camera 360 dalam gambar bersih uolls haha kau tengok depan-depan..huhu
Dalam nak menjalani misi ini jugak bayak dugaan masa ni jugak la mak aku nak masak sotong masak lemak,cucur geragau dan macam-macam lagi. memang menguji...aku makan jugak tapi buat rasa je tak nak bagi kempunan makan 1 pastu telan ayaq liur je..

Traaaaa.. Ini makanan aku sekarang..biasa aku namakan (makanan mahluk bertanduk/tumbuhan hijau) hihi dah lama aku tak makan sebab pahit bakkanggg..kelat je tekak kalau makan tapi sekarang memang sedap rasanyee.. :p haha (poyoss sagat) tak tau la berjaya ke tak misi aku ni..Harap berjaya la..korang doakan yekk ;)
Xoxo


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...