Be My Followers

Wednesday, November 19, 2014

Semalam di rumah..

Holla..
Semalam saya cuti jadi Hari ini kembali bekerja.. Biasa la mood baru mula kerja bermalas-malasan. Di tambah lagi dengan fyda adim ang bercuti hari ini huaaaaa malass....! 
Tapi dalam malas-malas aku ni pagi tadi keluar rumah awal 6.27 patut la golap..hehe

Ok..semalam di rumah macam biasa macam-macam keja aku akan buat kejap je dah petang. Pagi hari hantar kereta ayah di bengkel, lepastu balik rumah kemas-kemas, mak ajak pegi beli lauk tapi lain pulak tempat dia ajak singgah pegi kedai cermin mata. Crmin mata yang lama dah tak nampak. (ada kaitan tak dengan lauk ke??) haha. aku layan kan jugak sementara cuti. Duduk la menangok situ dari kedai tu baru bukak sampai jejak 12 tgh ari..mulanya nak masak perut masak lemak dah tengah hari buta mana nak jumpa lagi balik je terus masak je apa yang ada dalam peti sejuk tu.

Petang sambung lagi jalan mak aku tu macam-macam tempat yang dia nak p rasanya 1hari tak cukup. 
Lepas magrib baru la dapat sambung masak memasak di dapur.. Nak tunaikan permintaan mak nak makan kek pisang..dan nak tunjuk ragi dosa yang baru aku beli kepada fyda adim aku sambung buat roti pulak. Tengok roti aku dalam gambar atas tu letak kismis tapi lepas sapu pelanta atas dia gugur terus. Salah teknik tak apa lain kali cuba lagi ;p.  pagi ni bawak roti tapi kak fyda adim tak sihat so tak ada rezeki dia nak rasa sobsob :,( sedih 
Tapi tak apa lain kali boleh buat lagi. 

Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...