Be My Followers

Thursday, February 14, 2013

fakta tentang senyum...



selamat petang...
hari ini aku banyak sangat gelak dengan kak fida...
jadi teringat tentang seyum....
dan aku jumpa fakta ini...
selain dari senyum itu satu sedekah tapi senyum juga dapat...


1.senyum mampu membuat anda lebih menarik.
2.senyum boleh menukar mood anda dan orang lain untuk jadi lebih baik.
3.senyum juga boleh menghilangkan stress..(so kalau kita bengan gan orang macam mana pun kita tetap kena senyum)
4.dengan senyum juga dapat menurunkan tekanan darah anda rendah(maklum la orang kalau dah ada darah tinggi memang cepat aje nak marah kan...so boleh la cuba teknik ni senyum selalu :)
5.senyum juga membuat kan anda awet muda...(ye ke?? loike he3)

tapi kalo senyum lebih2 orang kata gila pulak kan...so agak2 la syum tu yek...
pada aku pulak aku lebih suka senyum tak perlu kata apa-apa..

*sumber dari google...so kalau slah jgan salah kan aku slahkan en.google he3...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...