Be My Followers

Friday, February 15, 2013

jumaat dan cerita nya...

selamat malam...
hari ini adalah hari jumaat aku yamg memang  serabutttt untuk aku 


mula-mula 


aha....sekali pandang macam takde salah tapi...cuba korang tgok yang aku bulat kan tu
...tu lah msaalah aku
terpakai salah kasut seelah kasut aku sebelah lagi kasut along aku...memang tak la kan pakai kasut sbelah besar..sebelah kecik(patut rasa lain macam je :P )
pada pagi aku paki bileh tak perasan sampai lah akak aku tepon agi tau kasut dekat rumah sebelah saiz lain 
so dia suruh aku tengok..dan ternyata...memnag sah la aku pakai seelah lagi kasut dia...

dah habis keserabutan yang melanda tu...
lapy aku pulak buat hal...tiba-tiba tak nak keluar huruf-huruf yang aku taip...
nasib baik de orang tolong...dah ok balik

selamatlpy aku masih boleh dirawat hikhikhik

#sekian cerita serabut perut  aku bersambung lagi...
daaaaaa... :)


1 comment:

nor faezah alias said...

Mira,nak tempah sandal Saiz lain2 kat mn ek?hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...