Be My Followers

Tuesday, February 26, 2013

petang selasa..

selamat malam =)
malam ni aku tak jalan kan aktiviti fokus-fokus aku dengan kak fida 
jadi sempat la nak up date cita malam-malam..

ok ceritanya pasal petang tadi masa aku balik kerja.
hujan bukan main lebat lagi sampai basah baju aku bila sampai dekat kereta
bila dah hujan tu aku pun bukan main fokus bawak kereta tegak kepala
maklum la aku ni pemandu amatur selama-lamanya he3

ni gambar yg sempat aku ambil tapi ni masa hujan dah reda sikit la
kalo lebat tak berani mak nak he3


jalan depan lagi kering je jalan tu tak hujan pun huh...lega rasa
tapi hujan dah tak de lori pulak bederet-deret dah tu tak nak duduk tepi pulak tu
bengang..."kenderaan berat sila ke lorong kiri...!!!"
lambat la aku sampi rumah =(



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...